Vierailija

Mä oon ihan varma et oon raskaana! Menkat ei vielä myöhässä, mut oireet selvät, väsyttää, nälättää ja kusella saa juosta koko ajan. Ois ihana jos oisinki!

Mut ongelma tämä, päästäs KERRANKI miehen kans juhliin kunnolla kahdestaan ja mun synttäreitä vielä. Mummo tulossa viikonlopuks ja luvannu olla meidän pojan kans. Mut en tiedä oikein uskallanko ottaa mitään jos kumminki oon raskaana. Testi näytti negaa, mut ku ne menkatki pitäs alkaa vasta viikon päästä.

Kommentit (4)

jospa lakkaat ressaamasta tuolla asialla niin saatat huomata, että ne oireetkin vähenee ja loppuu pian kokonaan. Viikko siis vasta kulunut oviksesta... Huoh. Tuskin raskausoireita vielä kuitenkaan, vastahan se on kiinnittynyt jos on vielä ehtinyt sitäkään.

Mene ja juhli. Vai tarkoittaako teillä juhliminen sitä, että täytyy väkisin vetää viinaa niin ettei nimeään tiedä? Jospa ottaisit vaan rauhassa lasin kaksi niin ei olis krapulaa, ei morkkista.

Aika moni nainen on varmaan ottanut alkoholia raskaana, kun ei vielä ole tiennyt edes olevansa. Jostain olen lukenut, että ensimmäisinä viikkoina ei vielä ole niin vaarallista, koska solut eivät ole vielä alkaneet erikoistua. Eihän sitä nyt perseitä tarvitse ottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat