Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (7)

*Toimi ainakin meillä tosi hyvin.

Twinetet on kohtuu hintaiset (alle 500¿), kapeat, mahtuu kulkemaan joka paikkaan, ja silti lapset mahtuvat isompinakin istumaan talvitamineissa vierekkäin. Ei kalliit hankkia uutenakaan ja jälleenmyynti arvo todella hyvä!! Itse myin omamme pois parin vuoden käytön jälkeen ja sain vielä melkein saman hinnan minkä itse maksoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niihin saa kyllä kantokassin ja on kurkistusluukut ja kääntyvät työntöaisat ja kaikki ihanuudet. Mutta musta ne on ihan käsittämättömän huterat, superraskaat kääntää ja kaikki toiminnot vaativat kaksi kättä (eli ei kätevää sillon, kun pidät huutavaa vauvaa sylissä ja juuri samaan aikaan isompi nukahtaa ja selkänojaa pitäisi laskea - tää tilanne on ollu meillä edessä tuhat kertaa.)

Eli en suosittele näitä, vaikka enpä myös ole päässyt vertailemaan, että onko minkään vaunu sen tukevampi. Minä kun olen tottunut tuollaiseen maatalouskonejykevyyteen, niin ilman muuta oletin, että markkinoiden kalleimmalla hinnalla saisi kunnollista tavaraa. Ihan yhtä hentoisia ne saattaa olla muutkin.

Hyvät kaikin puolin muuten, paitsi kurkistusluukku päältä puuttuu ja hieman rimpulat säädöt hihnoilla. Hinta 400-500 euroa.

Ehkä I' coot olisi parhaat jos on vara ja halua pistää tonni rattaisiin. Tai Brio Twinette myös on hyvä uusin malli, hinta siitä välistä.

Rinnakkaiset ovat parhaat kun kulkevat lumessa ja meidän vielä ketterästi kaupoissakin kääntyvän etupyörän ansiosta. Mutta nyt kun pienempi on vuoden, alkavat kovasti tapella rattaissa, ja isommalla uhma. Pari kertaa on käynyt mielessä, pitäisikö ostaa peräkkäinistuttavat sittenkin nyt. Mutta kun ne eivät kulje lumessa ja hiekassa niin hyvin kuitenkaan eikä etummaista saa ihan makuuasentoon niissä. Ehkä ne lapset saa kotona sitten opetettua " tavoille" nopeammin kun koko aika saavat harjoitusta, mitä toiselle saa tehdä ja mitä ei. (Viedä leluja käsistä, purra, lyödä, vai halia ja pusia ja kuinka paljon sitäkään toinen sietää, ja kiljua korvaan, kun toinen yrittäisi nukkua, tai käkättää ja viihtyy keskenään yhdessä).

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat