Vierailija

Kommentit (18)

Mutta en muutenkaan tykkää maksattaa kulujani muilla. Monia tuo asia ei näytä vaivaavan lainkaan (päinvastoin ovat tyytyväisiä, jos saavat ilmaiseksi jonkun toisen maksamaa palvelua).

kun minä erosin kirkosta niin pappi sanoi ettei tulevat lapseni voi sitten tulla srk:n kerhoihin, ja musta se oli ihan ok ja ymmärrettävää. en ymmärrä miks haluaa osallistua kirkon toimintaan jos on siitä eronnut, jos mua huvittais olla kirkon toiminnassa millään lailla niin varmaan liittyisin takaisin mutta kun ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja enpä ole ikinä ajatellut että sitä pitäisi hävetä. Kerhothan on jonkunlaista lähetystyötä ja he nimenomaan toivovat sinne myös kirkkoon kuulumattomia. Kuka lapselleni uskonnosta sitten kertoisi jos ei sinne saisi mennä?

Tahdon että lapseni saa itse valita uskontonsa, sitten kun se aika on. Me ei opeteta hänelle mitään kristinuskosta, koska meillä ei sellaista harjoiteta. Mielestäni on kuitenkin hyvä että hänelle jossakin kerrotaan jumalasta ja uskosta yleensä. Ei se että minä en usko, tarkoita etteikö hän saisi uskoa.

koska kirkon perustehtävä on levittää kristillistä sanomaa. Kun kirkkoon kuulumaton tulee kirkon tilaisuuteen, se on aina plussaa.

Kirkko/seurakunta ei suinkaan ole liikelaitos, josta saa tiettyjä etuja jäsenyyttä vastaan.

ja niinkuin joku sanoi, suurimmassa osassa seurakuntia ovat varmasti vain tyytyväisiä, että mahdollisimman moni osallistuu toimintaan. En kuitenkaan ollenkaan voi käsittää, miksi ihmeessä ette kuulu kirkkoon jos kuitenkin haluatte osallistua kirkon toimintaan?!?! Järki käteen ap!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat