Seuraa 

Testasin tiistaina haamuviivan mikä ilmestyi apteekintestiin noin kymmenessä minuutissa ja nyt tänään testasin samalla testillä ja haamuviiva tuli alle viidessä minuutissa ja on hiukan vahvempi kuin edellisessä.

Miksi testi ei näyttänyt jo kunnollista viivaa kun menkat on myöhässä kolme päivää. Vai onko testi tehnyt tepposet ja huijaa mua...

Kaipaisin nyt muiden kokemuksia haamuviivan vahvistumisesta, kuinka nopeasti se on vahvistunut, siis kuinka monta päivää menkat on ollut myöhässä ??

Ollaanko tässä nyt sitten raskaana vai ei.

Esikoisen kohdalla testi näytti heti vahvan viivan kun menkat myöhässä 4 päivää...

Kommentit (3)

Siksi voi olla peräkkäisinä päivänä tehdyt testit yhtä vahvuisia. Raskaustesteissäkin lukee että tee uusi testi 2-3 päivän päästä, jos tulos on epäselvä.

Onnittelut plussasta :)

Tein itse pari kuukautta sitten haamutestin ja kaikki sanoivat että raskaana olen, ja olinkin aivan innoissani. Parin päivän päästä tein negatiivisen testin, minulla oli ollut aikainen keskenmeno, en sano että sinulla näin on. mutta älä iloitse liian aikaisin ettet sitten tipu yhtä korkealta mistä minä tulin ryminällä alas...

Pidetään peukkuja sulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

onnea.

haamu johtuu siitä ettei raskaus hormoonia hcg olet tarpeeksi elimoistössäsi! haamu on plussa , siihen ei tule mitään merkkiä jos sitä hormoonia ei ole!

itellä on kahdessa raskaudessa näyttänyt menkkojen alkamis päivästä todella haaleaa haamua...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat