Vierailija

ennen imetystä?

Harmittaa kun sorruis taas polttaan, olin 6kk. polttamatta ja imetän vielä.. Poika 7kk.. en oo kuitenkaan polttanut kuin 1-2 tupakkaa päivässä.. Harmittaa kyllä, muttei muuten hermot kestä.. AUTTAKAA!! ÄLKÄÄ solvatko, kiitos:)

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jatkuvaa imetystä.. Yöt menee vauvalla tissillä roikkuen.. me siis käytännössä nukutaan niin, että vauva on tississä kiinni.. Ollaan yritetty vaikka ja mitä.. sit toi tupakan paska tuli tuohon... Mut nyt oon huomannut sen, etten ota vauvaa rinnalle jos olen käynyt tupakalla.. Pidän sen pari tuntia taukoa ja syötän ennen tupakkaa. Vauvalla myös lehmänmaitoallergia joten olen varalta lypsänyt maitoa pulloon, jos sit hermo on katkeamassa ja käyn tupakilla ja sit vauva tarviikin maitoa! Mut on niin paha olla, kun on niin heikko.. Eikö 7kk. imetystä ole jo ihan hyvä aika, vaikka alkaisin pikku hiljaa lopetteleen... Mut miten ihmeessä vauvan saa sit rauhoittuun..

Sori tää vuodatus, itseppähän itseni tähän jamaan olen pukannut.. Mut toi 2v. uhmis testaa vielä hermoja...:)

AUTTAKAA:)

12:lla on lapsia eikä aina todellakaan kovin helppoja ja aurinkoisia tapauksia, välillä suorastaan päinvastoin, mutta ovatpahan niin hartaasti toivottuja ja rakkaita, ettei tulisi pieneen mielenkään polttaa heidän läheisyydessään tai muutenkaan. Se EI kuulu fiksun äidin harrastuksiin, enkä tule ikinä ymmärtämään enkä hyväksymään yhdenkään pienten lasten vanhemman tupakointia. Onhan niitä suurempiakin syntejä, mutta ei se tee polttamisesta yhtään sen hyväksyttävämpää.

Ja btw, sen perusteella, mitä täällä kirjoittelen, ei kannata vetää johtopäätöksiä siitä, millainen äiti olen lapsilleni. =)

ja miettiä, narisetko vai et. Ei tullut lapsia halutessasi mieleesi, että niitä tosiaan pitää jotenkin ruokkiakin eivätkä ne välttämättä jaksa nukkua öitä syömättä?

12

Haloo, olet aikuinen, kanna vastuusi. Jos on lapsia halunnut, pitäisi tehdä kaikkensa niiden eteen eikä narista ja marista lapsien mukanaan tuomaa työtä.. Hoh-hoijaa tätä meininkiä, paha mieli tulee. MIKSI te ihmiset teette lapsia kun sitten kaikki on niin raskasta ja hankalaa? Lopeta se polttaminen, kaikki syyt olla polttamatta on TEKOSYITÄ.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat