Seuraa 

Löytyykö täältä muita (uudelleen) synnyttäjiä, joilla kohdunnapukka on näkyvillä? Tai jossakin raskausdessa ollut?

Miten raskaus on edennyt, oletteko olleet sairaslomalla jne?

Kiitos!

Kommentit (4)

mulla keskiraskauden lääkärikäynnillä ihmetteli, kun kohdunkaula tuntui niin lyhyeltä, mutta kuitenkin korkealla. kysyikin onko mun kohdunsuulle tehty jotain? ja en ymmärtänyt asiaa ollenkaan?mulla myöskin neljäs, esikoinen syntynyt 2002

Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan;)

Siis, miulla on näin: Kohdunnapukka miusta tuntuu kokeillessa tosi alhaalla ja se ihan näkyy ainakin välillä ponnistaessa kun tuonne alapäähän kurkistaa!! Ei ole miusta ennen tätä raskautta näkynyt ja siksi olenkin hiukan huolissani tilanteesta:( Siulla tuskin on sama tilanne, jos lääkäri on sanonut sen olevan ylhäällä.

tikru

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihanaa, että vastasit, aloin jo ajatella että olen joku ihme kummajainen tuon kohdunnapukan kanssa;)

Mie en tosiaan vielä ole käynyt lääkärissä, joten ihan varmaa diagnoosia ei ole. Joka tapauksessa kohdunnapukka miun mielestä näkyy ainakin pöntöllä ponnistaessa:( Ei kiva:(

Äitipolilla sanoivat, että uudelleensynnyttäjällä voi hyvinkin näkyä, jos on kohtu matalalla. Miulla oli jo esikostakin matalalla kohtu ja nytkin se tuntuu olevan matalalla, ja vielä eteenpäin kallistunut. Ei kuulemma yleensä ole vauvalle mitenkään vaarallista, mutta tietysti itseä huolettaa. Mitä jos synnytys käynnistyy?

Oletko sie ollut sairaslomalla? Äitipolilla siihenkin suuntaan vihjasivat..

Millä viikolla sie olet? Miulla vasta rv23+1 eli vielä saisi vauva hyvänaikaa kölliö masussa..

Tsemppistä siulle, aika ikävä vaiva:(

Neljäs raskaus ja napukka laskeutuu melkeen heti seisomaan noustessa. Kävin gynellä ja sanoi että kohdunkaula laskeutunut 4cm, ei kuulemma paha. :O Nyt vaivana kummalliset vatsakivut, mutta lääkäri oli sitä mieltä ettei syytä huoleen... seuraillaan. Mielellään kuulisin muidenkin kommentteja/kokemuksia. Tätä en siis ole huomannut edellisissä raskauksissa ja AINA kun olen käynyt julkisella puolen gynellä, on sanottu ettei mitään laskeumaa edes ole!! Kiva kiva, olen 24v ja 4 lapsi tulossa... mietityttää.

Marilla

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat