Vierailija


Voiko pelaaja " syödä" toisen nappulan samalla vuorolla kun liikkuu, vai onko odotettava seuraavaan vuoroon?



On päässyt nuo säännöt unohtumaan, eikä googlesta löytynyt vastausta tähän kysymykseen...

Kommentit (4)

Sotilashan voi syödä vain " vinottain" , niin että voiko sotilas ensin liikkua askelen eteenpäin ja sen jälkeen vielä syödä vinottain toisen nappulan, jolloin liikkumista tulee yhteensä kaksi askelta?

Vierailija:

Lainaus:


Sotilashan voi syödä vain " vinottain" , niin että voiko sotilas ensin liikkua askelen eteenpäin ja sen jälkeen vielä syödä vinottain toisen nappulan, jolloin liikkumista tulee yhteensä kaksi askelta?




Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat