Vierailija

Tunnen erään sellaisen ihmisen, oikeastaan kaksikin, jotka selvästi nauttivat siitä kun toinen häkeltyy, sekoaa sanoissaan tmv. Ärsyttävää.

Kommentit (16)

Eihän tässä nyt tarkoiteta, että kaikkia pitäisi nuoleskella, vaan että käyttäydytään asiallisesti, toista tahallisesti häkellyttämättä.

Vierailija:

Lainaus:

Mutta eipä tuollaisella käytöksellä ystäviä saati kunnioitusta saa. Ajan myötä joutuu tilanteeseen, että juuri kukaan ei arvosta.

Mutta joku haluaa elämälleen tämän suunnan...

Niinpä. Ei minulle ole mitään väliä sillä, mitä joku muu minusta ajattelee. Se on ihan oma asiani, millainen olen. Jos joku ei tykkää, ei minun kanssani ole pakko olla tekemisissä. Minulla on ihan tarpeeksi ystäviä, niinkin monta, että en ehdi pitää kaikkiin tarpeeksi yhteyttä. Eikä minua kiinnosta sekään, arvostaako minua kukaan muu kuin minä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

NOLAAMINEN on eri asia, en pyri sitä tekemään. Mutta musta on hauskaa testata vaikkapa kovin stereotyyppistä ajattelua - tai huumorin kestävyyttä.

Jotkut kavereiksi muuttuneet ovat sanoneet, että ajattelivat pitkään mun olevan " hullu" , kunnes huomasivat että en kuulemma sitten ole.

Minä olen nolona, jos joku minun vuokseni joutuu häkeltymään. Ja korjaan kyllä väärinkäsitykset siinä tilanteessa niin nopsaan kuin kykenen puhumaan.

Mutta kyllä munkin tuttavapiirissä näitä häkellyttäjiä on. Siinä sitten jää ihmettelemään, että mitähän tuokin tarkoitti, ja toinen vain hymyilee monimerkityksisesti.

Minä ajattelen näissä tilanteissa, että häkellyttäjä kuvittelee olevansa fiksukin, kun saa toisen reagoimaan jotenkin. Mutta todellisuudessahan hänellä on varsin huonot kommunikointitaidot, ja hän aiheuttaa toimillaan vain lähinnä väärinkäsityksiä. Häpeällistä hänelle itselleen se lopulta on.

Sitten tarkkailen, miten toinen reagoi. Miehelläni on samanlainen tapa, kai se on joku " kulttuurikysymys" .

Joku kutsuu sitä ehkä savolaisuudeksi, että pitää vääntää ja kääntää, mutta kumpikaan meistä ei ole savosta eikä mieheni edes suomalainen.

Vierailija:

Lainaus:

Sitä apua on sitten vaikea saada, jos kaikki inhoavat. Mutta sinulla onkin ystäviä. Teetkö ystävillesi häkellytystemppuja?

sanon heille epäsovinnaisia juttuja, he nauravat yleensä itsensä kipeäksi.

Tässä oli kyse nimenomaan siitä, että saadaan toinen häkeltymään. Miksi haluat tuoda keskusteluun mukaan teidän huumorinne? Eihän se liity tähän mitenkään.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Sitä apua on sitten vaikea saada, jos kaikki inhoavat. Mutta sinulla onkin ystäviä. Teetkö ystävillesi häkellytystemppuja?

sanon heille epäsovinnaisia juttuja, he nauravat yleensä itsensä kipeäksi.

Vierailija:

Lainaus:

Mutta eipä tuollaisella käytöksellä ystäviä saati kunnioitusta saa. Ajan myötä joutuu tilanteeseen, että juuri kukaan ei arvosta.

en ole huomannut, että erityisiä vaikeuksiakaan olisi (ihmissuhteissa).

Vierailija:

Lainaus:

Eikä minua kiinnosta sekään, arvostaako minua kukaan muu kuin minä itse.

Jos joku tieten tahtoen pyrkii toisen nolaamiseen vaikka omilla käytöstavoillaan brassaillen, hän ei ole mintään muuta kuin huonotapainen, sivistymätön moukka. Huumori ei liitä tällaiseen mitenkään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat