Seuraa 

Oletkohan vielä vauvapuolella Nasuli78?

Mitä kuuluu?entinen nikkini oli siis äitiliini29.

Ja jos muitakin äitiliinin tuttuja näkee,tehdään kuulumisten pino=)

Meidän Juho on ensi viikolla jo 10kk kans ja kohta siirrytäänkin taaperopuolelle,niin se aika juoksee jonnekin.

TOIVOTTAVASTI JOKU TÄN NÄKEE=)

t.eks äitiliini ja Juho kohta 10kk

Kommentit (10)

luinkin tarkemmin pinoa,laitoitkin kuumeesta jo jotain..

toivotaan että saatte talokuumeeseen vastinetta!

meilläkin kyllä välillä on melko negatiivisia fiiliksiä parisuhde-rintamalla,mutta ei se kai ruusuilla tanssimista ole kenelläkään.. ;)

-nasuli taas

Kivaa,Mikaela näki tän ja muistan hyvinkin sut=)

taisin vastatakin sun kyselyyn täällä kerran.

Meillä on kaksi lasta,tyttö täytti elokuussa jo 5-vuotta ja Juho on siis torstaina jo 10kk=0

molemmathan syntyi sektiolla(eri syistä),en halua enää lapsia ja suositus mulle onkin enintään 3 kun en voi kun sektiolla synnyttää.

Juho on niin vauhtivilli poika ja aivan erilainen kuin rauhallinen siskonsa että ei taitais mun hermot kestää heh heh=)

Ok.-talokuume meilläkin mutta ollut tässä kaikkee parisuhderintamalla negatiivistakin että katsotaan nyt.

t.äitiliini

p.s.TP-pino täällä on kahden lapsen äideille ja toivotaankin että uusia kirjoittajia vois tulla kun nykyään pinot lyhkäisiä eli Mikaelakin vois tulla=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ei taida ehkä nasuli täällä olla mutta Monkey=)mä luinkin joo sun kirjoituksen sieltä.

Hyvää meille kuuluu,huomenna neuvola ja kovasti touhukas poika on.nyt osaa tukea vasten ottaa muutaman askeleenkin.

moikka,ihana ylläri kun kaipailit!

itse en juurikaan täällä enää pyöri,mutta yhteisössä joku tiesin vinkata että täällä kaipaillaan.. :)

monesti oon kyllä miettinyt että mitä teille kuuluu!

niin se aika vaan rientää!aurora täyttää 15.10 vuoden ja on jo pieni taapero..kävellyt on kuukauden verran suurinpiirtein.

välillä tuossa jo meinasi taas vauvakuume nostella päätään,mutta sain sen ehkä taas jotenkin tainnutettua,vähäksi aikaa ainakin.. ;)

mites sulla,joko polttelee..?

suukkoja kovasti pienelle juholle ja palaillaan taas!

<3 : nasuli

Nasulinkin löytyi,mä oikeastaan yhden vihkon välistä löysin vanhoja lappuja VAUVAKUUME ajalta kun on kommentoinut jollekin ja mä pidin joskus muistilappua mitä piti sanoo ja sieltä löytyi mm.sun nimi ja muitakin ja tuli niin mieleen kun tiiviisti kirjoitteli siellä ja muistelinkin(mun hataralla muistilla heh) että lokakuinen taisi teidän typy olla.

Vauvakuumetta ei tosiaan ole mutta mulla taitaa olla masukuume=) olen aika hullu kun samalla haluan laihtua mutta vauvakuumetta koitan karkoittaa koska lapsiluku täysi(sektioiden takia en saisikaan kuin korkeintaan yhden vielä,eihän sitä koskaan tiiä??).

Meillä on aikamoista ollut parisuhderintamalla mitä en tietenkään tässä kehtaa sanoo mutta ehkä,toivottavasti se vielä tästä ja OK.talokin jonain vuonna olis,asutaan kerrostalossa ahtaasti.

Kiva oli kuulla susta,yhteyttä pidän parin vanhan vauvakuumelaisen kanssa ja oli kiva kuulla teistä.

Meillä Juho ryömii,konttaa,nousee tukea vasten,nousee istumaan,kaikki tapahtunut n.1,5kk sisällä.

äitiliini+Juho herra huomenna täyskymppikuukaudet=)

Muistatkos mua?

Kyllähän tämä aika juu vierii. Meidän tytöt on nyt 2v7kk ja 7kk. Kovasti tekee mieli vielä kolmatta lasta, mutta päätettiin nyt rakentaa meidän talo ensin valmiiksi ja sitten katsella ensi vuoden puolella pikkukolmosta.

Montakos lasta teillä nyt olikaan? Aiotteko vielä lisää hankkia?

Vastasin sulle pikaseen meijän kuukausipinoon, jossa huhuilit. Yritän paremmalla ajalla kirjoitella tänne hieman enemmän.

-monkey ja Nooa 6kk5pv ja isosisko ~4,5v-

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat