Vierailija

Mä olen siis ihan pullukka, kiitos tuon vyötäröketjun että tajusin taas missä mennään! Mutta mitäs nyt pitää sitten konkreettisesti tehdä, että saan alle 80 cm vyötärön??? Pois pitäis saada 17 cm...iiks! Eiku siis

7 cm, hups..Kuitenkin!

Kommentit (2)

Minä siis olen 177 cm ja 64 kg. Vyötärönympärykseni on ollut isoimmillaan 83 cm tai jotain. Käyn jumpassa pari-kolme kertaa viikossa ja vatsalihakseni ovat aivan kivi-kovat, kun vatsaa jännitän. No, tuon kivikovan päällä on sitten pari senttiä pehmeää, eli rasvaa.

Sain vyötäröltä pois 4 cm kolmessa viikossa. Samaan aikaan rinnoista ja lantiosta lähti pois 2 cm samaisessa kolmessa viikossa. Paino kuitenkin laski vain yhden kilon. Tämä tapahtui karppaamalla.

Karppasin siis kolme viikkoa. Sitten yritin elää vähähiilihydraattista elämää, mutta lopuksi huomasin, että jälleen syön patonkeja lounaaksi. Ja kas - vyötärönympärys oli taas noussut yli 80 sentin. Ja jälleen jätin leipää ja perunaa pois ja näin ympärys pieneni.

Karppi ruokavaliolla lähtee heti monta senttiä vyötäröltä ja kun tulee vehnät yms takas niin jo on taas vyötärö peruslukemissa ;-(

Nyt pitäis taas alkaa... mutta kun ei jaksa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat