Seuraa 

Mieli on tänään vähän apeana, mutta ehkä täältä saisi vertaistukea. Tein aamulla testin ja toiveet oli korkealla plussasta, mutta nega sieltä paukkui =(.

Tilanne siis se, että kiertoni on normaalisti 28-32 päivää, kerran jopa 40 päivää. Kp 24 alkoi muutaman päivän kestänyt hyvin, hyvin vähäinen tuhruvuoto, joka sitten loppui kokonaan. Ehdin jo toiveajatella sen olleen ns. kiinnittymisvuotoa, mutta olen testannut nyt negat kp 28, 34 ja 38 (joka siis tänään). Pakko se on kai jo luovuttaa.

Alavatsa on edelleen kuitenkin kumman tuntuinen, ikäänkuin painetta. Ehkä se enteilee sitten kuitenkin niitä menkkoja. Koskaan ennen ei ole tuollaisia välivuotoja ollut. Pitäisiköhän käydä lääkärissä tarkistuttamassa ettei kyse ole mistään isommasta hormonihäikästä? Yritystä on takana jo vuoden alusta, en enää kaipaisi mitään lisäongelmia tähän.

Kommentit (3)

kierto on norm. 34 ja nyt mennään jo 47/34.. EI KIVA!

Samanlaisia tuntemuksia mullakin ja testejä kulutettu jo apteekin hyllyllinen. Kaiken lisäks mun kaverilla on myöhässä kolmatta viikkoa ja negaa lyö testiin koko ajan. Sitä hoitaja oli käskeny kolmannen viikon päästä hakeutuun lääkäriin, koska voi olla hormoonallinen häiriö, mihin pitää aloittaa lääkitys.

no ite oon vielä pitänyt lääkärin kaukana, mutta kohta alkaa menee hermot ja usko, joten kipaistaan varmaan sinne lääkärin juttusille... ei hajuakaan mikä vaivaa!

eli että tuhruilu olisikin ollut merkki oviksesta. Minulla kun nämä kierrot tuppaa nimenomaan venymään pitkiksi. Mutta nyt tuon tuhrun alkamisesta on jo 17 päivää eikä menkkoja kuulu. Ehkä ne sieltä vielä.

Hassua, miten viikko sitten toivoin että kuukautiset eivät alkaisi ja nyt jo toivon että alkaisivat, saisi taas jotain tolkkua tilanteesta.

Ajattelin, että odotan nyt kiltisti vielä muutaman viikon eli siihen asti kuin kuukkisten pitäisi alkaa jos tuo tuhru olisi ollutkin menkat. Sitten kipittelen tohtorin juttusille jos vielä tarvetta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

se kp24 tuhruttelu on voinut johtua oviksesta. Monella tulee oviksen aikaan jotain vuotoa. Ja siitä kun laskee eteenpäin n. pari viikkoa, niin luulis että menkat pian alkavat, ihan näinä päivinä (siitäkö se paineentunnekin sulla sit johtuis?!)...

Vaikea sanoa mistä todellisuudessa on kyse, mutta tää vois olla yks vaihtoehto.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat