Vierailija

yökylään isovanhemmille? Ollaan jättämässä 5 kk:n ikäistä vauvaamme nyt ekaa kertaa yökylään 2 yöksi. Ihana päästä kahdestaan miehen kanssa viettämään viikonloppua, kun meillä harvoin tulee mahdollisuutta lastenhoitoapuun. Toisaalta omatuntoa kolkuttaaa, että jätän liian aikaisin. Kun imetänkin vielä...

Kommentit (20)

Minä istuin tanssipaikan vessassa ja lypsin kivistäviä rintoja.

Muakin pelotti jättää lapsi hoitoon, mutta hyvin kaikki meni. Oli kiva päästä näkemään tuttuja ja tanssimaan.

2 yötä oli n. 4kk:den ikäisenä. Silloinkin imetin osittain (lähinnä öisin). Maidon tulo kyllä tyrehtyi sitten pikkuhiljaa, en tiedä vaikuttiko nuo miten asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja oli tällä viikolla papan kanssa melkein vuorokauden eli ekaa kertaa yö kylässä.

Tosin oli mummun ja isänsä kanssa kaksi yötä täällä kotona kun olin sairaalassa kun vauva syntyi oli silloin 1v 10kk.

Nyt vasta tuntui hyvältä päästää yö kylään. Imetys aikan en edes harkinnut. Mutta en syyllistä tämä minun tapani.

Mutta sitä en ymmärrä jos vauva aina jonkun hoidossa...

Imetitkö vielä silloin? Haluan kuitenkin jatkaa imetystä, ja huolenaiheeni on,jos maidontulo lakkaa...Vaikka epäilen kyllä, jos pumppaa rinnat säännöllisesti viikonlopun yli.

Hyvin meni. Oltiin vuorokausi poissa ja ainut huono juttu oli mun ahdistavan täydet rinnat, joita pumppu ei tyhjentänyt läheskään yhtä hyvin kuin vauva.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat