Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Osaisiko joku antaa vinkkiä. Huuto.netissä olen nähnyt huudettavana ihanan Teletappi talon. Mistä tuollaisen voisi löytää? Tytär on aivan hulluna Teletappeihin! Toinen mitä etsin on oikeasti viimeisen päälle tehtyjä juhlamekkoja tytölle. Tylliä, satiinia, kaikkea ihanaa...sellaisia prinsessapukuja (ei kuitenkaan mitään leikki roolipukuja, vaan ihan oikeita unelma mekkoja). Yhden löysin Bambamista, mutta kokoja ei ollut :( Kolmas minkä perään haikailen on Burberryn toppahaalari vauvoille? Pompiissa oli, mutta sielläkin koot oli loppu. Joulukuussa syntyvälle vauvalle sitä metsästäisin, joten aika pieni pitäisi olla! Vinkkejä kaivataan ja vinkeistä kiitetään :)

Kommentit (13)

Ammie...tuota 6kk kokoa ei enää Pompiissa ollut jäljellä Burberryn haalarista. Hmm...ja Adamsilla nuo mekot joihin olet päässyt vielä alessa käsiksi olivat mielestäni poikkeus...ne oli tosi ihania! Koot vaan alkoivat sen verran isosta, että oli silloin tytölleni liian isoja. Meinasin kyllä varastoon ostaa ennen alejakin...sen verran kauniita olivat!

Joku jolla oli teletappitalo kaupan laita ihmeessä kuva, pieni kuntokartoitus ja hintapyyntö tulemaan angelinako@netti.fi .

Monsoonin vaatteita olen ostellut, mutta ne JUHLA JUHLA vaatteet ei yleensä ole olleet mieleeni. Muuten sellaisia parempia arkijuhla vaatteita olen ostellut sieltä paljonkin... välillä heidän mallistoissa näkyvä " intialaisuus" yms ei oikein ole minun makuuni.

Kiitos myös noista linkeistä. http://www.littlefairies.se/ katsoin ennen kuin rupesin kirjoittamaan ja tuolla oli juuri sellaisia ihanuuksia joita etsiskelin! Onko jollain kokemuksia tuolta tilaamisesta? Nyt katsomaan loputkin suositellut linkit :)

näkyi ainakin eilen olevan Tapiolan Stockmannilla. Kokoja en tajunnut katsoa, mutta kovin pieniltä näyttivät. Hinta ei ollut kovin pieni:). Huih, 165 euroa! Mutta ihan söpöjähän ne olivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nuo olivat kuitenkin liian isoja minun tarpeeseen! Pitääkin soittaa ja kysästä mahtaisiko olla sopivaa Stockalla. Kai tämä oli sellainen ihanan pullea beige haalari, missä oli hupussa sitä " kamalaa" burberry ruutua? (Olen aina inhonnut sitä ruutua, mutta nyt tuo haalari vei mennessään)

Pompiissa koot 6M, 12M ja 18M

Jos etsit ihan pientä niin voisi löytyä 002 (Pompiin) ystävänmyynnistä. Siellä on ollut yleensä useampia BB:n toppapukuja kokoa 1M. Muistaakseni loppuvuodesta on vielä yksi ysmy.

Itse ostin Adamsilta keväällä aivan ihanan " prinsessa" mekon niitä oli muistaakseni 3 eri mallia. Kaikissa juhlissa on vieraat (jopa ventovieraat) tulleet ihastelemaan mekkoa. hintakaan ei ollut paha 59,- ja siitä oli -40% Käsittääkseni Adamsilla on ympäri vuoden juhlavaatteita?

kuuden pojan äitinä ihastelen aina käydessäni kampissa niitä monsoonin ihania mekkoja.

kertokaahan vielä missä ja koska on pompiin ystävämyynti. pakko päästä.

Kunto on lähes, ellei täysin uudenveroinen. Alkuperäinen pakkaus on tallessa.

Olisi pitänyt tilata se vuotta aikaisemmin, siis nuoremmalle lapselle.

Halutessasi voin lähettää kuvia ja lisätietoa.

Moi. En ole tilannut, mutta jäi messuilta myönteinen kuva yrittäjistä. Nainen puhui suomea joten kuten, mies ruotsalainen. Vaatteet upeita - olen odottanut tilaisuutta, johon kehtaisin ostaa :o)

Luin joskus, olikohan Gloriasta, ompelijasta, joka tekee aivan mahtavia kastemekkoja, juhlamekkoja pikkutytöille jne. Mekoista oli kuviakin, tyllihelmaa, jossa oli ommeltu ruusun lehtiä jne. Ihan tosi upeita! Vaaleanpunaisia, vakoisia, vaaleansinisiä... Hintaakin tosin oli aika lailla.

Mutta kun en muista tämän ompelijan nimeä nyt, Turun seudulla asui. Josko joku turkulaisista tietäisi?

me ostettiin joskus pari vuottaa se ranskasta huutonetin kautta, meillä se ei ole käytössä ollut varmaan vuoteen mutten taida sitä raaskia myydä kun kolmas saattaa sillä leikkiä... huutonetissä joskus näin käytettynä myytävän ja jos myyn laitan sen sinne, saan vähän omiaan takas, siitä tuli maksettua ihan kiva hinta =)

Juhlamekkoja suosittelen minäkin monsoonilta !

tuusis

siinä Gloriassa) ja olivat hienoja.

Myös Cyrilluksen ja La Redouten sivut kannattaa tarkistaa, muutama päivä sitten katsoin ja jäi mieleeni että toisella oli mm silkkitaftimekko joka oli pulleahelmainen ja toisella kaunis valkoinen mekko jonka alle suositeltiin petticoatia eli tyllihametta.

www.cyrillus.com

www.redoute.co.uk

Ostin viime kesänä muuten Elleltä upeat juhlamekot tytöille, valkoista hmmm...taftin/schintzin tyyppistä kangasta ja pitkä malli, upea juuri alushameen kanssa - joten kannattaa Elleltäkin tarkastaa vaikkei sellaiset tyypillisesti heidän valikoimiinsa kuulukaan.

Eilen Tapiolan Stockalla oli paljon (uutta) Burberryä joten kannattaa kysyä, vauvanhaalaria en kylläkään nähnyt/katsonut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat