Vierailija

Kommentit (22)

Tulemme täältä ulkomailta Suomeen vasta aattona, joten en ehdi kauppoihin. Ostan kyllä sitten suomenkielisiä kirjoja ja dvd:itä lapselle kasapäin, mutta niitä voi sitten jakaa tasaisesti ympäri vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Saa luultavasti myös jotain todella mieluista, jonka luonnetta selvitellään tässä syksyn mittaan. On niin pieni, että nuo kiinnostuksen kohteet voivat vaihtua kehityskauden myöta aika taajaan.

- ruokaleluja/leikkikeittiö

- vauvanukke (pojatkin tykkäävät), pienet nukenrattaat

- ajoneuvo- ja eläinaiheisia kirjoja

- eka nuppipalapeli

- Brion puinen kaivinkone (meillä poika 1 v 4 kk sai sen ja tykkäsi)

- puurautatien taaperosetti (osaa leikkiä sillä hetken päästä, ikäsuositus on puolitoistavuotiaasta alkaen)

- vähän tavallista isompia muovieläimiä

- duploja (kestävät leikissä kauan, tuon ikäinen osaa jo jotain niillä tehdä)

- leikkisilitysrauta (oli meillä pojalla jostain syystä hillitön hitti tossa iässä, johtoko sen teki vai mikä)

Voin tietty vinkata sen lahjaideaksi jollekin muullekin, joka kyselee mitä kandeis antaa. Mutta sen oon ajatellut, että eskarilainen nyt saisi sitten niitä hamahelmiä.

Osa noista onkin jo, kuten nuppipalaperi ja duploja. Mutta millaisia ovat nuo ruokalelut?

t. se jolla poika 1 v 2 kk jouluna, olinkohan nro 13?

Vierailija:

Lainaus:

Tyttö on ja ikää pikkasen vajaa 6-v.

Toki saa jonkun mieleisen pehmeän paketin.. Mutta sitten.. Noita Barbeja yms. on jo riittävästi ja jotain semmosta tulee kuitenkin sukulaisilta. Kaipailisin jotain vähän erilaista....

Tykkäisikö tyttö jostain askartelujutusta? Silityshelmiä, ompelujutskia ja kaikenlaisia askartelupaketteja on olemassa vaikka kuinka. Ystäväkirjakin alkaa eskari-iässä olla jo in. Nää on tietty vähän pieniä " päälahjaksi" . Entä joku iso tyttöjen lego-juttu? Belville-sarjan prinsessalegot ovat aika viehkoja ja sopivat muiden legojen kanssa. Tykkääkö pelata? Lautapeli, jossa olisi vähän haastetta tuleviinkin vuosiin? Esim. klassinen Muumi-peli on aivan ihana. Entä jotain " poikien juttuja" , iskisikö yhtään vaikka autorata tai jääkiekkopeli?

Mulla on 7 v tytärpuoli, joten jonkinlaista kokemusta on ;) Ei tää silti olekaan ihan helppoa tää ideointi...!

ostettais itse mitään, kun tyttö saa kuitenkin ihan liikaa lahjoja taas. Tiedän, että esim. mummolla on jo kolme lahjaa. Ajattelin, että itse panostettais muskariin yms. ei tavaraan.

Tyttö on ja ikää pikkasen vajaa 6-v.

Toki saa jonkun mieleisen pehmeän paketin.. Mutta sitten.. Noita Barbeja yms. on jo riittävästi ja jotain semmosta tulee kuitenkin sukulaisilta. Kaipailisin jotain vähän erilaista....

2

siis sellaisia " muoviruokia" . Lelukaupoissa on esim. pikkuiseen ostoskoriin pakattuna. Leikkiastiat on muuten näiden kanssa jees, meillä on kumpikin lapsi leikkinyt ihan valtavasti sekä astioilla että ruoilla. Kattamista, ruoanlaittoa, kauppaa, retkeä, yleistä katselua ja kanniskelua :)

Tänävuonna on pari isompaa hankintaa, joita en kehtaa toivoa keneltäkään, niin ostetaan ne sitten itse. (toiselle kannel, toiselle babyborn)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat