Seuraa 

Laitanpa ihan oman kysymyksen aiheesta, jos se hukkuu tuonne huhtikuisten pinoon. Moni tuntuu valittelevan jo kymppiviikon jälkeen, ettei housut mahdu jalkaan. Itselläni jo toinen lapsi tulossa ja olen solakkavartaloinen ihminen, mutta minkäänlaista mahaa ei näy, vaikka kuinka peilin edessä pyörisin. Eikä kyllä tunnukaan. Muutama viikko sitten oli vielä turvotusta, mutta nyt sekin on kadonnut. Huonovointisuuskin on jo hellittänyt, vaikka oletin sen kestävän jälleen sinne raskauden puoliväliin asti. Ihmetyttää myös se, ettei vessassa tarvitse juosta enää yhtään normaalia tiuhempaa. Eli kaiken kaikkiaan vähän voimatonta oloa (parin kuukauden oksennusputki takana) ja pientä kuvotusta lukuunottamatta mitkään merkit eivät kerro raskaudesta. On alkanut vähän hirvittää, onko siellä masussa ylipäänsä enää elämää. Takana lähes samoille viikoille edennyt tuulimuna ehkä lisää epävarmuutta, vaikkakin raskaus on tällä kertaa kyllä todettu ultralla jo viikolla 8. Mutta milloin sen mahan pitiäisi jotain merkkejä itsestään antaa? Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (4)

Veljenvaimo on 185cm ja painaa 50kg normaalisti, eli langanlaiha. Hänen raskautensa näkyneet väljiempien vaatteiden alta vasta rv 30! Hän ei koskaan tarvinnut esim. äitiyspaitoja... Vain housutja muutamat ja kuminauhabyötäröllä olevia hameita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eli olen pitkä ja hoikka ja vatsa tullut " näkyviin" vasta lähempänä puoltaväliä. Lähinnä keskivartalosta on tullut sellainen " pötkö" eli vyötärönkohdalta vähän levinnyt - ei siis eteenpäin. Jos olet pitkäselkäinen kuin itse olen niin vauva on vaan niin hyvin siellä " selässä" että ei näy pömppönä.

että kyllä siellä jotain on.. :)

MÄ olen kans rv 13 ja mulla maha näkyy jo selvästi ja kaikki vanhat housut menny uusiksi.

Olen hoikka mutta todella lyhyt eli tällänen hukka pätkä ja todella LYHYT selkä joten kai se näkyy tuon selän takia.

Nyt alkoi ne selkä kivut :/ niitten kanssa on tässä nyt sit elettävä...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat