Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tiedän olevani suorastaan yli-innokas tässä,mutta no,miksi en olisi?? siinä missä joku toinen rakastaa shopata kenkiä tai tuijotella tauluja,minä rakastan lastenvaatteita (ja vähän myös aikuisten heh)

Kuten sanoin,arkeni on aika rankkaa ja tämä on kiva vastapaino...

t 3

rakastan vaatteita ja pistän niihin sekä asusteisiin paljon rahaa - miksi en siis panostaisi myös lasteni vaatteisiin jos kerran on varaa?

tällä ei todellakaan ole mitään tekemistä sen kanssa ettäkö pitäisin sitä tärkeänä asiana elämässäni verrattuna esim perheeni terveyteen tai onnellisuuteen.

Itsekin ostan kyseisiä merkkejä, mutta en sen merkin takia, vaan sen takia että ovat toimivia ja kestäviä asuja. Onko siinä jotain väärää?

kai siinä mitään väärää ole, kyllä mulla itselläkin ko. merkkejä joitakin on. Mutta kuka jaksaa hehkuttaa niitä jossain palstalla ja kellä on aikaa niin paljon, mulla ei oo vaikka kotona tällä hetkellä olenkin.

SIIS esim minulla on hyvin rankkaa erikoislapsen äitinä + 2 tervettä tenavaa. MITÄ siitä jos lisäksi rakastan lastenvaatteita ja jaksan kertoa niistä toisille nettipalstalla?? Miten eroan " teistä" jotka jotain vaahtoatte täällä AV:lla?? Itse käyn enemmänkin vain vaatepuolella ja se on ihana,positiivinen palsta sentään!!!

t 3

ovat valmiita käyttämään a) rahaa, b) aikaa c) yleistä energiaa esimerkiksi nettishoppien tonkimiseen ja väripalettien vertailuun.

Mutta toki, mikään ei ole minulta pois ja aivan varmasti olen monien mielestä vain kateellinen, läski, köyhä ja tyylitajuton.

Mutta minä nyt vaan ihan mietin ja ihmettelin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat