Vierailija

Minä hoidan 2,5-vuotiasta ja perheeseen kuuluu lisäksi puolivuotias vauva :) raskasta on välillä sen myönnän, mutta en silti laittaisi isompaa vieläkään hoitoon. Sen aika tulee sitten kunhan menen taas työelämään hamassa tulevaisuudessa :)

Kommentit (17)

Lapsia on kolme. Vanhin ehti kouluun kotikasvatettuna. Toinen ehti olla vuoden eskarissa. Tämä nuorin on nyt sitten koulun alkuun saakka päivähoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ikää 1v 3kk. Palasin kk sitten työelämään, ja työvuoromme on miehen kanssa niin että lapsi ei mene vielä päiväkotiin. Harvoina päällekkäisyyksinä mummi hoitaa.

ohjusmeininkiä, mutta töitä kuitenkin. Ikää on nyt kuitenkin jo 31 ja alkaa vaikuttaa itsetuntoon, jos työhistoriaan kuuluu lähinnä ne 5 vuotta töissä lukion jälkeen, opiskeluiden ja äitiysloman aikana oon ollut 6 vuotta putkeen pois työelämästä ja nyt on siis tää alanvaihto.

lapset nyt 4 ja 2,5v. ja olen ollut koko ajan kotona. Ahdistus iskee kun pitää lähteä töihin sitten kun nuorempi on 3 vuotta! Pidän työstäni, mutta vielä enemmän pidän omista lapsistani... ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat