Vierailija

Itselläni sattuu olemaan aikamoinen stressi asiasta.

Tilanne se, että olen viimeisillään raskaana ja kotona myös 2 pientä lasta muutenkin. Olen viimeiset kuukauden ollut TODELLA väsynyt ja seksielämä sen mukaista.

Tiedän, että mies haluais ainaki muutaman kerran viikossa, mielellään päivittäin. Itsestä yhdyntä tuntunut epämiellyttävältä (vauva painaa alhaalla) jo jonkun aikaa, mutta olen yrittänyt aina välillä tyydyttää miehen suulla.

Nyt kuitenkin ollut jo yli viikko ilman mitään seksuaalista kanssakäymistä. Eilen mies vihjasi asiasta aika suoraan, mutta lopulta menin nukkumaan kun hän lähti vielä käväsemään kaverilta jotain tavaraa ja sitten se taas jäi.

En yksinkertaisesti JAKSA valvoa yli 21.30 ja kun lapset nukahtaa usein vasta silloin niin..

Ja aamuisin ei kerkee, päivisin mies taas ei juurikaan ole kotona ja jos on, niin lapset roikkuu siinä mukana.

Voi kuulostaa selittelyltä, mutta..

Siis, kysynkin. Kuinka kauan tällaista voi jatkua ennenkuin tulee ongelmia? Yleensä meillä on seksiä 3-4 x viikossa, nyt viimeisten kuukausien aikana se on vähentynyt 1-3x viikossa ja nyt tosiaan edellisestä kerrasta n. 10 päivää aikaa. IKINÄ ennen ei varmaan oo ollu yli viikon väliä :( Itse kyllä pärjäisin kauankin ilman.

Sivut

Kommentit (45)

Tarkoitin lähinnä tuota fyysistä tarvetta, joka minulla on aivan yhtä todellinen kuin vaikkapa kuukautiskivut naisilla. Niitä ei ole kaikilla, mutta joillakin on.

Kirjoitin aika huonosti.. Siis kyllähän mielipiteensä voi kertoa, ja siihen yleensä odottaakin kommentteja. Mutta kun puhuu itsestään ja kokemuksistaan, niin aika outoa jos joku väittää tietävänsä asiasta enemmän.

Vierailija:

Lainaus:

Itselläni sattuu olemaan aikamoinen stressi asiasta.

Tilanne se, että olen viimeisillään raskaana ja kotona myös 2 pientä lasta muutenkin. Olen viimeiset kuukauden ollut TODELLA väsynyt ja seksielämä sen mukaista.

" Normaaliolosuhteissa" , joka viikko olisi kiva harrastella, ehkä jopa pari kolme kertaa. Paitsi kuukautisten aikaan, sit on ihan ok viikon tauko. Kyllä meillä RASKAUDEN aikana tahti väheni ja ainakin viimiset 3 kk oli kokonaan taukoa. Ei siis edes mitään suuseksiä.

Omat kädet toimii onneks aina, myös " normaaliolosuhteissa" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mitä hyötyä on kertoa täällä mielipidettään? Jos kerron, että minulle seksittömyys on todella rankkaa, vastataan että " ei varmasti ole" tai " runkkaa sitten!" .

Jos kerron, että viikko ilman siemensyöksyä aiheuttaa helvetillisiä kipuja, vastataan että " ei ne pallit mihinkään räjähdä" .

Onneksi ei tarvitse seurustella noin ymmärtäväisen naisen kanssa.

Näytä se kohta missä sanoin, ettei mulla ole käsiä???

Vittu että pitää kaikki vääntää..

Ihan sama se on tyhjentääkö omilla käsillään vai tekeekö sen vaimo. Eihän tässä sitä kysytty! Vaimolle on kiva antaa läheisyyttä ja hellyyttä, kun huomaa että se välittää miehestäänkin, siinä mielessä parempi jos ei tarvii ite runkata.

Ja tiedoksi sulle, Rouva Känkkäränkkä: jotkut ihmiset tykkäävät tehdä puolisolleen hyvää.

jos seksi tuntuu pahalta tai sille on este, niin kyllä aikuisen ihmisen pitää se ymmärtää. tilannehan on kuitenkin se, että synnytyksen jälkeen hommat palaa normaaliksi.

meillä on raskausaikoina selibaatit kestäneet sellaset 5kk- lääkärin mukaan liian iso riski kun tekee supisteluja.

eikä mies ole kertaakaan valittanut, vaan tietää tilanne palailee sitten normaaliin uomaan synnytyksen jälkeen. Yhdessä lähinnä kuiskutellaan ja hehkutellaan mitä kaikkea sitten tehdään kun taas voidaan ilman supisteluja ja muita tuskia...

Voisi tuo mies valittaa, naputtaa, olla hermo kireella ja uhkailla että vieraisiin lähtee. Mutta ei, hyvä mies kun on ja kykyä empatiaan löytyy.

Vierailija:

Lainaus:

sinä olet ratkaissut kaikki ihmisten väliset ongelmat:

" Tulkaa toimeen ja yrittäkää pärjätä, jos ei siihen kuole" . Tällä palstalla voidaan nyt lopettaa kaikki ongelmista jauhaminen ja puhutaan jatkossa vain positiivisista asioista. Toivottavasti sulla vaan ei ole miestä.

Mutta jos joku asia jurppii, niin ongelmaa voi lähestyä ratkaisukeskeisesti. Usein ihmisten välisessä kanssakäymisessä toista ei voi muuttaa - toisin kuten omaa asennetta.

En minä suorastaan riemastuttavana kokemuksena pitänyt monivuotista selibaattia, mutta kun ketään ei voi pakottaa antaumukselliseen rakkaus- ynnä seksisuhteeseen itsensä kanssa, niin on yksinkertaisempaa tulla toimeen asiantilan kanssa. (Niin, siis pelkkää seksiä en olisi halunnut).

Jos pariskunnalla on erimielisyyksiä esimerkiksi seksin määrän tai laadun suhteen, tilanteeseen tuskin saa kohennusta elleivät molemmat muutokseen sitoudu. Jos molempia tyydyttävää ratkaisua ei saavuteta, niin hirvittävästi rakentavia vaihtoehtoja ei ole - sopeutuminen on yksi, suhteesta lähteminen ehkä toinen. Kolmansia ja neljänsiäkin vaihtoehtoja varmasti voi keksiä.

Vaikka itse olisi omasta mielestään oikeassa, niin se toinen voi olla mielestään aivan yhtälailla oikeassa.

Miten muuten sait sen käsityksen, että mielestäni PITÄISI puhua vain myönteisistä asioista? Miksi ajattelit, että mahdollinen seurustelukumppanini olisi kovin kärsivä?

nimimerkki " tiedosta kiinnostunut"

ja mulla mies on ihan ongelmitta ilman vaikka 4kk.

Johtuisko mielialalääkityksestä en tiedä mutta näin on ja sen tiedän ettei petä eikä runkkaile mikä olis minusta varsin positiivinen juttu kylläkin.

N30 puutteessa

Henkiseen tarpeeseen auttaa se, että muistat puhua asiasta miehelles. Sanot, että haluaisit kyllä, mutta ajatukset on ihan muualla ja väsyttää todella.

Fyysinen tarve hoituu sillä, että autat välillä tyhjentämään ne kassit. Minulle viikko on niin pitkä aika, että käveleminen sattuu. Se on tod. vittumaista.

En osaa paremmin neuvoa..

Ilman seksiä vaimon kanssa voin olla vaikka kuukausia (no, pisin aika taitaa olla 6-7 viikkoa). Ilman mitään seksiä 2-3 päivän jälkeen alkaa panettaa, viikon jälkeen päässä ei pyöri juuri mikään muu kuin SE. Oma käsi pelastaa joutumasta näin pitkälle.

Silti: myönnän että hermo kiristyy helposti jos en saa muutamaan päivään, varsinkin jos siihen ei ole " hyvää" syytä.

Luulen että syy tähän ristiriitaan on loppujen lopuksi itsetunnossa eikä " pallien räjähtämisessä" : jos nainen ei halua minua menee mieli matalaksi.

hyvä täsmennys. Panetus tuntuu tosiaan miehellä, ainakin itselläni joskus jopa lievänä fyysisenä kipuna alaselässä. Siitä sanonta " kassit räjähtää" .

Eli en olisi ihan samaa mieltä siitäkään että laukeaminen ei olisi miehelle jossain määrin fyysinen pakko. Paineita voi helpottaa muilla konsteilla mutta vaikutus on lyhytkestoinen ja panetusta se ei poista. Panetus lähtee vain panemalla.

6

ja haluaisin edelleen muistuttaa siitä että luonto on tällaisen " tarpeen" miehelle luonut. Muuten ihmisiä ei enää olisi olemassa. Naiset ja tasa-arvotantat haluavat vaan poistaa tämän luonnon luoman tosiasian että naiset saisivat rauhassa lojua sohvalla katsoa teho-osastoa ja lihoa sen sijaan että olisi jotain velvollisuuksia miellyttää miestä.

19 ja 20, älkää ainakaan itseänne syyttäkö. Syy voi olla yksinkertaisesti hormoneissa. Jos ei hyrrää ei kiinnosta. Mies testiin (jos saatte sen ymmärtämään että parisuhteeseen kuuluu seksi).

Höpö höpö, tästä on ihan tieteellistä tutkimusta tehty ettei kiveksiin mitenkään kerry spermaa niin että räjähtäis, vaan siittiömäärä voi hetkellisesti lisääntyä mutta spermassa oleva neste imeytyy takaisin verenkiertoon ettei " pallit räjähtäisi"

Miehet hienosti osaa käyttää hyväkseen tätä " tyhjennuksen tarvetta" joka tosiasiassa on panettamista, EI TODELLAKAAN MIKÄÄN FYSIOLOGINEN PAKKO!!!

Eturauhasen täyttymisestä lääkäri minullekin puhui. Eikä se aina lähde heti pois vaikka tyhjentäisi, vaan saattaa kivistellä seuraavaan aamuun asti.

36: Oikeassa olet siinä, että parisuhde on täynnä kompromisseja. Jos ei ole valmis sopimaan asioista yhteisesti, ei voi elää parisuhteessa.

Miehiä ärsyttää tässä keskustelussa kaksi asiaa, mun mielestä.

1. Naiset eivät tunnu tietävän mitään miehen fyysisestä tarpeesta.

2. Naisia pitää ymmärtää (jos ei vaan halua seksiä), mutta miesten pitää sietää (runkatkaa jos tekee mieli)

Vierailija:

Lainaus:

Mitä hyötyä on kertoa täällä mielipidettään? Jos kerron, että minulle seksittömyys on todella rankkaa, vastataan että " ei varmasti ole" tai " runkkaa sitten!" .

Jos kerron, että viikko ilman siemensyöksyä aiheuttaa helvetillisiä kipuja, vastataan että " ei ne pallit mihinkään räjähdä" .

Onneksi ei tarvitse seurustella noin ymmärtäväisen naisen kanssa.

Elämä on helpompaa, jos osaa ottaa myös toisenlaisia mielipiteitä vastaan ilman, että kokee ne suunnattomiksi loukkauksiksi.

Varmasti seksittömyys voikin ottaa koville, naisella tai miehellä. Erityisesti voi riippua siitäkin, missä määrin itsetunto ja (sosiaalinen) hyväksytyksi tuleminen on kiinni rakastelutilanteesta, kuinka iso rooli sillä on parisuhteessa.

Seksittömyys voi olla joillekin arkipäivää kuukausia tai vuosia, en ole vielä kuullut yhdenkään ihmiseen nimenomaan siihen kuolleen. Harmitusta ja fyysisiä " paineita" tilanne voi tietysti aiheuttaa, mutta useat ihmiset pystyvät näiden kanssa tulemaan toimeen.

Vierailija:

Lainaus:

2 päivää niin alkaa panettaan

3 päivää niin alkaa v*tuttaan

4 päivä ja menee hermot ja kassit räjähtää

esim oma kumppanini kun ei luojan kiitos VALITA eikä URPUTA eikä VINGU seksin puutteesta, niin on tosi ihanaa ja kivaa tehdä hänelle hyvää ihan täysin vapaaehtoisesti!

Jos sillä alkais heti hermo mennä, niin tulis sellainen vastakkainasettelu " anna" - " enkä anna"

nainen

ei ole pakko tyydyttää toista jos se on vastenmielistä. Mutta miksi mennä yhteen sellaisen ihmisen kanssa jonka tyydyttäminen on vastenmielistä? Minusta puolison kunnioittamista on se, että haluaa tyydyttää hänet vaikka siinä pitäisi joskus tinkiä omasta mukavuudesta. Ja varsinkin se on Rakkautta.

Minä häpeäisin tosi pahasti jos kuulisin vaimoni valittavan jollekin elävänsä puutteessa. Jos ei yritä tyydyttää toisen tarpeita niin ei ole oikeutta vaatia uskollisuuttakaan. Ihmisellä on seksiin, joko kotona tai jos ei siellä onnistu niin sitten muualla.

Tietenkään mikään ei ole ihan NÄIN mustavalkoista vaan puolitiehen pitäisi pystyä tulemaan vastaan molempien jos on tarve. Mutta yrittää pitäisi eikä vain hokea omia oikeuksiaan.

M40

Siittiöt eivät räjäytä palleja, vaikka mies ei runkkaisi, naisi tai saisi yöllisiä siemensyöksyjä. Sperma imeytyy miehen elimistöön.

Ns. blue balls on oire, joka tulee liian nopeasta kiihottumisesta. Se sattuu. Olen tämän itse kokenut naisena ja kipu tuntuu häppäreissä ja klitassa. Mutta sekin menee ohi, joko rauhoittumalla tai runkkaamalla tai naimalla :) mikä milloinkin on soveliasta.

Lääketieteellisesti ei siis ole mitään pallien / klitan - häppäreiden - emättimen räjähdysvaaraa, mutta masturbointia ja/tai seksiä suositellaan kyllä ja sitä pidetään terveellisenä. Orgasmi suojaa mm. flunssalta ja miehiä eturauhasvaivoilta.

Ugh. Olen puhunut.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat