Vierailija

enkä oikein voi " hyväksyä" sitä vaikka hänen oma päätös se oli. syy aborttiin oli tulojen vähentyminen. hänen miehensä on vakituisessa työssä, hän itse on kulkenut vuoden määräaikaisessa työsuhteessa joka päättyy ensi viikolla mutta kuulemma jatkuu taas joulukuussa, määräaikaisena. kummallakaan ei ole velkaa. hän oli käynyt kelalta laskettamassa äitiyspäivärahan ja teki päätöksen sen jälkeen! kuulemma eivät voi niin vähällä rahalla tulla toimeen.. kertokaa, mitä mieltä olette

Kommentit (17)

Näistä vastauksista tähän, käsittämätöntä, että täällä ilmeisesti kannatetaan aborttia, tupakointia ym. ym. Ja ketkäs täällä pyörii, no pienten lasten äidit! Outoa on...

Mutta et ole itsekään fiksu. Sä puukotat kaverias selkään täällä!

Jotkut asiat kannattaa jättää ruotimatta yleisillä palstoilla. Ja kaverisi abortti ja sen syyt on sellainen. Suomessa nyt naisella on kuitenkin oikeus aborttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itsestäni olisi myös hyvin vaikea hyväksyä kaverilta tuolalista selitystä aborttiin ellei kyse olisi siitä että ei ollenkaan koskaan halua lapsia. Se että ajankohta on nyt vähän huonohko, on minusta surkea selitys omalle huolimattomuudelle. No, onneksi kaverit tuskin mulle kertoisivatkaan kun tietäisivät mitä tykkään asioista.

Vierailija:

Lainaus:

en ehkä voisi olla tuollaisen kaveri. Hyi olkoon. Olisi antanut vaikka adoptioon. Varmaan olisi mieli muuttunut raskausaikana. Kamalan itsekäs tyyppi. Ja julma myös. Omanapainen. Kyllä suomessa on jokaisen mahdollisuus lapsi kasvattaa yltäkylläisyydessä.

Mielestäni kuka tahansa saa tehdä abortin mistä hyvänsä syystä. Itse hankkisin abortin jos nyt raskaaksi tulisin, miksikö?

Minä EN halua kolmatta lasta, noissa kahdessa on riesaa ihan tarpeeksi.

Taloudellinen tilanne heikentyisi todella! Päivähoitomaksut nousisivat niin tolkuttomiksi, että puolet minun palkastani menisi niihin.

Minä pidän siitä, kuinka paljon minulla nyt on rahaa, enkä tosiaan halua tuhlata rahojani enää kolmanteen lapseen.

Siis ei, ne rahat jotka laitan jo olemassa oleviin ei ole tuhlausta, mutta en tahdo sitä taakkaa enää kolmannen kohdalla.

Ihan mitä vain mieltä kuka tahansa on, niin eiköhän se ole naisen oma henkilökohtainen valinta.

Miksi sä siis levittelet kaverisi tod. henkilökohtaisia asioita täällä julkisesti? Sun tekstistä kyllä itsensä tunnistaa, jos täällä käy.

Minkälainen ystävä olet?

en ehkä voisi olla tuollaisen kaveri. Hyi olkoon. Olisi antanut vaikka adoptioon. Varmaan olisi mieli muuttunut raskausaikana. Kamalan itsekäs tyyppi. Ja julma myös. Omanapainen. Kyllä suomessa on jokaisen mahdollisuus lapsi kasvattaa yltäkylläisyydessä.

maallisen mammonan uuden ihmiselämän edelle. Siis jos sellainen on tulossa, vaikka vahingossa. En yhtään ihmettele tätä nykymaailman pahoinvointia, kun arvot ovat tätä luokkaa.

itsekkin olen tehnyt abortin viisi vuotta sitten, olin 17, työtön ja kadun vaikka olisin jäänyt yh:ksi. lapsia ei ole tullut sen jälkeen koska miestä ei ole. ajattelin vain että onko kukaan samoilla linjoilla

mutta olen oppinut hyväksymään erilaisia elämäntilanteita ja hyvä että tekivät abortin, jos eivät mielestään voi antaa lapselle turvattua elämää.

Kuinka usein täälläkin saa lukea vinkumista siitä kun rahat ei riitä ja niin ja niin kauan vielä pitäisi 50 sentillä pärjätä ja elättää miljoona lasta, jotka on pukannut tähän maailmaan kun ei voi mistään syystä tehdä aborttia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat