Vierailija

" Big Brotherin tuottajan Mikko Räisäsen mukaan kyseessä on valitettava tapahtuma, johon suhtaudutaan äärimmäisen vakavasti.

Tilanteen tarkan selvityksen jälkeen tullaan tekemään päätökset seuraavista toimenpiteistä"

Kommentit (24)

oon itse aika usein kännissä/unissani alkanu kiskomaan housuja toiselta ja kiehnäämään...ja olen nainen..eiköhän tollasta aika usein tapahsu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minusta tässä on nyt aika häilyvä raja sen suhteen, tapahtuiko todella hyväksikäytön yritys. Mika oli todella vahvassa kännissä ja on tänään itkenyt ja ollut aidosti kauhuissaan ja ihmeissään onko todella tehnyt mitä väitettiin.

Sorella näki itsekin videon tapahtumat vähän aikaa sitten päiväkirjahuoneessa ja silti on antanut Mikalle anteeksi ja haluaa sopia asian.

Tuomitsen yleensä vakavasti tällaiset jutut mutta tässä raja on häilyvä kuten sanoin. On eri asia mennä telttaan raiskaamaan festareilla tuntematon tyttö kuin jatkaa hyväilyjä mimmin kanssa joka on käynyt ihan kuumana kun on suudeltu ja hipelöity sängyssä. Itse olen ainakin ollut monta kertaa niin humalassa että olisin voinut toimia kuten Mika vaikka nainen olenkin.

Ainoastaan Kaki ja Mira ajattelivat, että tilanne olisi voinut johtaa raiskaukseen. En sitten tiedä, että mitä mieltä ovat nyt asiasta, kun kuulivat Sorellan jutut (kun hän oli nähnyt päiväkirjahuoneessa tuon pätkän) että " pahalta näytti"

" Keskusteltuaan vielä tovin Sorella ja Mika päättivät mennä kertomaan tapahtumista muille asukkaille. Molemmat istuutuivat kulmasohvan eteen rahille ja odottivat, että kaikki olisivat sohvilla.

- Elikkä kävin tossa päiväkirjahuoneessa, ja sain kuulla semmosta, mistä ei mitään hajuu tai muistii mulla, jos jollain on jotain hajuu, ois hyvä, et sanois, Mika aloitti nopealla temmolla ääni väristen.

- Mä oon tullu jossain vaihees takas tonne huoneeseen, ja silloin ku mut on yöl komennettu päiväkirjahuoneeseen, Sorella on vissiin sammunu ja mä oon menny repii sen housuja. Ja siit voi tulla mulle nyt joku juttu, Mika kiteytti tapahtumat lyhyeen.

Asukkaat olivat hämillään ja yllättyneitä sohvalla, mutta antoivat Mikan jatkaa kertomustaan.

- Emmä tekis sellasta ikinä, Mika sanoi ja purskahti itkuun.

Muut asukkaat alkoivat kysellä lisätietoja ja muistella edellisen illan kulkua.

- Siis onks tää mis vaihees? Tatu tiedusteli tapahtuman ajankohtaa. - Emmä oo ainakaa huomannu.

Sari oli nähnyt, että Mika ja Sorella olivat kävelleet yhdessä makuuhuoneeseen, mutta sen jälkeisistä tapahtumista nainen ei tiennyt mitään.

- Me ollaan menty sinne sänkyyn pussailee ja sit mä oon jossain vaihees nukahtanu, Sorella muisteli iltaa.

Tatun mukaan Sorella ei voinut ollut olla pitkään unessa, koska oli ollut hereillä vielä silloin, kun Tatu oli nukahtanut. Jenni oli asukkaista Mikan lisäksi ainoa, joka muisti, että Mika oli kutsuttu yöllä päiväkirjahuoneeseen.

- Te olitte tuol Monkeyn sängyssä kumpikin ja me naureskeltiin teille ja juotiin bissee, Tatu kertoi viimeisistä muistikuvistaan. - Mä luulin, et kaikki nukahti sit silloin.

Sorella kertoi omista fiiliksistään sen jälkeen, kun oli kuullut yöllisistä tapahtumista:

- Sit ku mä kuulin tästä, niin mä ajattelin, et meen vetää turpaan ja sit tuli sellanen ällöttävä olo, mut sit ku Monkey sano, ettei oo koskaan tehny, ja kun se oli aamul niin iloinen, et jos se tekee tämmöstä ja sit vaan hymyilee.

- Kyl mä sen muistan, et me ollaan siel pussailtu, mut meikäläinen ei missään olosuhteissa harrastais seksii tääl, Sorella tarkensi vielä muille asukkaille.

Sohvilla alkoi spekulointi siitä, mitä muuta näiden kahden välillä olisi voinut tapahtua.

- Jos Sorella ois heränny siihen, niin se ois loppunu se juttu, Tatu ilmaisi oman mielipiteensä.

- Ja pointti on se, että mitä olis tapahtunu, jos ne ei ois komentanu sitä, Mira ajatteli asiaa toisesta näkökulmasta.

- Mut nyt ei ajatella sitä, Tatu komensi Miraa.

- Mut jos jengille sopii se, et ei enempää puhuttais täällä näin, alkaa vaan v****taa, Mika pyysi muilta asukkailta."

T: AP

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat