Seuraa 

Anoppilassa vierailu on aina ollut minulle pakkopullaa.Hänellä on mielenterveysongelmia ja on sairaalloisen mustasukkainen miehestään.Hänessä ei ole koskaan mitään vikaa ja välillä hänen juttunsa menee yli.Hän on sanonut minulle mm. ettei muut äidit anna lapsilleen purkkiruokaa,ollaan ravisteltu vauvaa (oli oksennustaudissa),syön salaa pillereitä kun en ole tullut raskaaksi.Tässä osa niistä,lievimmästä päästä.Tuntuu ettei anoppi ymmärrä mitä lasten kuullen voi sanoa.Sitten hän ihmettelee lasten käytöstä ja ihannoi heidän sukulaistensa lapsien kilttiä käytöstä.He ovat aina niin kiltisti eivät kiukuttele eikä riehu.Hohhoijaa.Sitten ku yritän laittaa lapsia kuriin (aresti),kiusaan lasta.Kun tyttö alkoi itkeä ja huutaa,anoppi hoki,että nyt on tuotu kylän tyttö meille,ei **** noin itke.Anoppi pelkää hysteerisesti mitä naapurit ajattelevat.Anoppi ei suostu käymään meillä eikä muualla kylässä.Mieheni on sanonut,että hänen äitinsä on tehnyt kaikki mahdolliset virheet häntä kasvattaessaan esim. haistatellut mitä itse en ikinä tekisi.Kukaan miestäni lukuunottamatta ei sano anopille vastaan.Viime kerralla anoppi sanoi että eikö se äiti osaa sukkia pukea.Olin laittanut sukat niin ettei ne kiristä.Nyt pitäisi mennä jouluksi anoppilaan.Ei anoppi aivan kamala ole.Hän auttaa miehensä kanssa meitä taloudellisesti ja antaa lahjoiksi kaikkea mihin meillä ei välttämäättä olisi varaa( uusi pesukone,tiskikone,auto).En siis halua kuullostaa epäkiitolliselta.Taitaa hänellä olla hyvä sydän ja lapsia hän rakastaa.Se on (kai) pääasia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat