Vierailija

Kommentit (8)

kunhan nautit sitä maltillisia ja hyvälaatuisisa hiilihydraattimääriä sisältävän ruokavalion osana. Joka tapauksessa se on terveellisempää kuin margariini.

[E500] Natriumkarbonaatti

Hiilihapon emäksinen suola. Kutsutaan myös soodaksi.

Esiintyy luontaisesti, mutta voidaan valmistaa

synteettisesti ruokasuolasta ja hiilihaposta.





[E339]Mononatriumfosfaatti

Natriumin ja fosforin yhdiste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

ei, siinä on tyydyttyneitä rasvoja kuitenkin paljon verrattuna kasvimargariiniin. Jos taas verrataan voihin, niin se on tietenkin terveellisempää koska siinä ei ole pelkkää voita vaan myös kasviöljyä.



Itse ostan Oivariinia silloin tällöin, esimerkiksi alkukesästä kun tulee ekat uudet perunat niin silloin vähäksi aikaa vaihtuu Becel Oivariiniin. Tai jouluksi ostan tietenkin Oivariinia. Leivontaan käytän Rainbown rasiamargariinia.



Rasvojen erot kristallisoituvat nimenomaan ajatellen sitä, että joka päivä laittaa leivälleen sitä Oivariinia tai vaihtoehtoisesti kevyttä kasvismargariinia. Näin ajatellen syöt joka päivä joko tyydyttynyttä eläinrasvaa, tai terveellisiä tyydyttymättömiä rasvahappoja. Pidemmän päälle sillä on merkitystä. Herkuttelut on erikseen, ja vaihtelun vuoksi välillä ihanaa Oivariinia pöytään.

Kerma, kovettamaton kasviöljy, vesi, suola, happamuudensäätöaineet E500, E339. Koetan katsoa, mitä voi E:t on, alkoi itseäkin kiinnostaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat