Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (55)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tässä vaiheessa luulisi BB:n kiinnostavan. Ihan sen takia, että sitä katsoo puoli Suomea, ja tällä hetkellä on aika perustavan laatuiset ongelmat siellä esillä. Eli saako sammuneelle ihmiselle tehdä mitä haluaa, koska hän oli flirttaillut kanssasi aikaisemmin. Ja tietenkin, saako sammuneelle naiselle tehdä mitä vaan.

Aika moni teini-ikäinen nuori katselee tuota ohjelmaa...

Täällä myös yksi jota ei kiinnosta. Mutta eipä mua haittaa, vaikka toiset katsoisikin ja puhuisi. Toisaalta enpä kyllä ole sellaiseen seuraan eksynyt, jossa vain BB:stä puhuttaisiin.

Ja ei kai ne osallistujatkaan sitä teräväpäisintä porukkaa ole...??

Vierailija:

Lainaus:

Kerran katsoin ja se riitti. Vaikea ymmärtää miksi sitä joku katsoo?! Ei voi aivan sitä teräväpäisintä porukkaa olla katsojat...

En ole katsonut edellisestä BB:sta kuin 2x10min. En kertakaikkiaan kykene enempään, ei voi tylsempää olla. Mua ei yksinkertaisesti voisi vähempää kiinnostaa. Tästä BB:sta olen katsonut viisi minuuttia ja sitten luovutin; kun ei kiinnosta ja pidän ohjelmaa niin perin juurin typeränä, niin olkoon. En vain ymmärrä enkä jaksa yrittääkään.

Ja muutenkin usein ehkä uin vastavirtaan siinä mielessä, että kun jotain OIKEIN hehkutetaan ja paisutellaan, niin menee maku enkä periaatteestakaan jaksa kiinnostua.

Nämä keskustelut täällä vahvistavat sen, että päätökseni on ollut täysin oikea. En todellakaan halua tuhlata aikaani mokoman tyhjäpäisen roskan katsomiseen.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat