Rehellinen mittapino: pituus, paino, vyötärönympärys, vaatekoko, kuppikoko
Vierailija
klo 18:10 | 22.9.2006
...sekä se, oletko omasta mielestäsi laiha, hoikka, sopiva, vähän pullukka vai läski ja oletko tyytyväinen ulkomuotoosi.
Sivut
Vierailija:
liivit 80a, vaatekoko 36, vyötärö 77.
muuten jees mutta ihrarengas navan ympärillä.
Paino 56kg
Vyötärö 70cm
Vaatekoko housut 34-36, paidat 36-38 mulla on leveät hartiat
Kuppikoko AA tai A80
synnytyksestä aikaa 4kk, hieman pullukkahan tässä ollaan...vielä.
Kuppikoko C, vaatekoko yleensä 40, joskus 42, riippuu mallista. Tai sitten M tai L. Vyötärö n. 80 cm, siihen en ole tyytyväinen! Muuten ihan ok.
olen alipainoinen ja XS-kokoa. Et kai väitä että minun pitäisi laihduttaa? En ihan niin hullu ole että luulisin itseäni lihavaksi, vaikka se vähä rasva mikä minussa onkin kerääntyy vyötärölle.
25
vaatekoko 32-36
kuppikoko A
vyötärönympärys 74cm
olen aivan liian laiha mutta tyytyväinen leveisiin lanteisiini.
150 cm
54 kiloa
mittanauhaa ei ole ni en vyötäröä mittaa
Vaatekoko 32-36
70B
Taidan olla sinivalaasta seuraava.
pituus 163cm
paino 47kg
vyötärönympärys 78cm
vaatekoko 34
kuppikoko 70A
Hoikka olen.
pituus 171cm
paino 61kg
vyötärönympärys 81cm/ lantio 94/ rinnanympärys 90cm
vaatekoko 38
kuppikoko D (normaalisti C)
Aamulla masu on varmaan pienempi. Ja tosiaan synnytyksestä vielä aika vähän aikaa, joten eiköhän tuo masu vielä lähde. Pidän itseäni hoikkana.
pituus 178cm, paino 60kg, vyötäröä en tiedä, vaatekoko 36 tai s, housuissa toki oltava mittaa lahkeissa tarpeeksi, kuppikoko 75b, ja olen tyytyväinen itseeni
vyötäröt ja lantiot sekaisin.
terv. vastaaja 24
vyötärön ympärys 69cm. Farkkujen koko taitaa olla 28. Housuissa muuten S, paidoissa M. Olen ihan sopusuhtainen, muutaman kilon vois tiputtaa, mut en tunne kyllä lihava olevani. Lisään vielä että urheilen jonkin verran, et lihastakin löytyy..
Mä olen 168/68 ja muut mitat on 90-74-93.
pituus 163
paino 54
kuppikoko 75B
vyötärö 67 cm
vaatekoko yleensä 36 ja s/m
Olen normaali, urheilullinen, mutta haluaisin olla 4-6 kg laihempi, niin kuin nuorempana.
pituus: 153cm
paino: 55kg
vy: 79cm
kuppi: 75a
vaatteet: s/36, housuista menee joskus 38 ja paidoista 34
pituus 172
paino 63
vyötärönympärys 69
vaatekoko 36-40, riippuu merkistä
kuppikoko B75
sopiva, nyt vähän plösössä kunnossa
175cm
79kg
106-82-110
vaatteet (Suomessa) yläosa 38-40, alaosa 42-46
Olen mielestäni pyöreähkö. Vatsaa on tullut vanhalle päärynävartalolle lisäksi, ja se tuntuu ikävältä, ihan fyysisesti. Muuten olen tyytyväisempi itseeni kuin koskaan ennen elämässäni. Harmittaa vaan, että työpaikkalääkäri sanoi, että pitää pudottaa 5-8kg painosta. Ei se ole niin helposti tehty! Ja tämä tiedon jälkeen on jo tullut 1 kilo lisää! Mitäs se hänelle kuuluu, minkä kokoinen olen, kun kerrankin en enää välitä painostani?! Olin joskus 60-kiloisena tosi onneton ja kuvittelin olevani läski... Nyt olen läski, mutta kuvittelen olevani ihana... Tasan ei käy.
Pituus 169
Paino 56
Vyötärö 64
Kuppi 75 B
Hoikka olen, mutta kroppa voisi olla kyllä lihaksikkaampi.
Sivut