Vierailija

...sekä se, oletko omasta mielestäsi laiha, hoikka, sopiva, vähän pullukka vai läski ja oletko tyytyväinen ulkomuotoosi.

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija:

Lainaus:

olen alipainoinen ja XS-kokoa. Et kai väitä että minun pitäisi laihduttaa? En ihan niin hullu ole että luulisin itseäni lihavaksi, vaikka se vähä rasva mikä minussa onkin kerääntyy vyötärölle.

25

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuppikoko C, vaatekoko yleensä 40, joskus 42, riippuu mallista. Tai sitten M tai L. Vyötärö n. 80 cm, siihen en ole tyytyväinen! Muuten ihan ok.

olen alipainoinen ja XS-kokoa. Et kai väitä että minun pitäisi laihduttaa? En ihan niin hullu ole että luulisin itseäni lihavaksi, vaikka se vähä rasva mikä minussa onkin kerääntyy vyötärölle.

25

Rehellinen mittapino: pituus, paino, vyötärönympärys, vaatekoko, kuppikoko

150 cm

54 kiloa

mittanauhaa ei ole ni en vyötäröä mittaa

Vaatekoko 32-36

70B

Taidan olla sinivalaasta seuraava.

pituus 171cm

paino 61kg

vyötärönympärys 81cm/ lantio 94/ rinnanympärys 90cm

vaatekoko 38

kuppikoko D (normaalisti C)

Aamulla masu on varmaan pienempi. Ja tosiaan synnytyksestä vielä aika vähän aikaa, joten eiköhän tuo masu vielä lähde. Pidän itseäni hoikkana.

pituus 178cm, paino 60kg, vyötäröä en tiedä, vaatekoko 36 tai s, housuissa toki oltava mittaa lahkeissa tarpeeksi, kuppikoko 75b, ja olen tyytyväinen itseeni

vyötärön ympärys 69cm. Farkkujen koko taitaa olla 28. Housuissa muuten S, paidoissa M. Olen ihan sopusuhtainen, muutaman kilon vois tiputtaa, mut en tunne kyllä lihava olevani. Lisään vielä että urheilen jonkin verran, et lihastakin löytyy..

pituus 163

paino 54

kuppikoko 75B

vyötärö 67 cm

vaatekoko yleensä 36 ja s/m

Olen normaali, urheilullinen, mutta haluaisin olla 4-6 kg laihempi, niin kuin nuorempana.

175cm

79kg

106-82-110

vaatteet (Suomessa) yläosa 38-40, alaosa 42-46

Olen mielestäni pyöreähkö. Vatsaa on tullut vanhalle päärynävartalolle lisäksi, ja se tuntuu ikävältä, ihan fyysisesti. Muuten olen tyytyväisempi itseeni kuin koskaan ennen elämässäni. Harmittaa vaan, että työpaikkalääkäri sanoi, että pitää pudottaa 5-8kg painosta. Ei se ole niin helposti tehty! Ja tämä tiedon jälkeen on jo tullut 1 kilo lisää! Mitäs se hänelle kuuluu, minkä kokoinen olen, kun kerrankin en enää välitä painostani?! Olin joskus 60-kiloisena tosi onneton ja kuvittelin olevani läski... Nyt olen läski, mutta kuvittelen olevani ihana... Tasan ei käy.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat