Seuraa 

vaan ylitöissä? Nytkin olis pitäny viedä kuudeksi vaikka äijä pääsee kymmeneltä töistä ja sitten koko viikonlopun töissä

Kommentit (3)

Kukas niitä lapsia kahtoo jos isi töissä? Meille lastenvalvoja sano että äiti ei voi estää lapsia tapaamasta isiä jos asiasta sovittu, mut isin etittävä hoitaja jos ei pysty itse kokoajan hoitamaan tai ei ollenkaan..

Ehkä voisit puhua jos lapset menis kun isil vapaata..

Mitä järkeä lapsen on mennä " isälleen" , jos isä ei ole paikalla?

Mulle lastenvalvoja sanoi ettei koskaan ole pakko antaa lasta isälle. Mutta joku syyhän siihen on oltava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vietkö lapset siis isän tyttöystävälle yms. vai mitä? Mun mielestä sulla ei oo mitään velvoitetta antaa lasta muulle kuin isälleen ja jos ei isä ole kotona niin tulee lasta hakemaan kun töistä pääsee yms. on sovittu ja jos on papereissa sovittu että ottaa perjantaina klo 17.00 mutta onkin töissä eikä tule hakemaan lasta raukeaa sopimus eikä lasta tarvitse sinä viikonloppuna isälle enää antaa. Toki jos ootte muuta sopinu niin sen mukaan sitten. Kannattaa ottaa yhteyttä lastenvalvojaan asian tiimoilta. Isällä on oikeus lastaan tavata, mutta ei muilla. tsemppiä sulle ja sovi miehen kanssa että hakee tiettyyn aikaan ja jos ei hae niin ei sitten ota lasta sinä viikonloppuna. toivottavasti asia selviää jotenkin.

Murmeliitta

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat