Vierailija

Tuntuu että minua yritetään savustaa ulos työpaikaltani. Pomo vihjailee jatkuvasti jotain josta luulen että se ihan varmasti on suunnattu minulle. Ja tuntuu että hän puhuu minusta muiden kanssa selkäni takana. Välillä tuntuu että tulen lähes vainoharhaiseksi tämän asian kanssa. Poden kroonista masennusta ja tämä ei takuulla vie sitä ainakaan parempaan suuntaan:-/

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on pakko elättää perhe. Kun nyt vielä jotenkin jaksan, miksi en olisi töissä? Meillä on aika pieni työympäristö. Koen että siellä kaiken kiitoksen saa ne jotka esittävät tietävänsä asioista, ovat siis ulkoisesti vakuuttavia. Itse olen tällainen peruspuurtaja ja koen olevani lojaalimpi kuin monet muut. Silti tuntuu että tämä on se clue: minuun ei luoteta. Kun oma mieheni on kilpailija, pomo pelkää että olen epälojaali häntä kohtaan vaikka todellisuudessa asia on täysin päinvastoin. Koen että minun on pidettävä tiukka raja siinä mikä on kotiasia ja mikä työasia. Ja tottakai arvostan työtäni ja pomoani enkä vaarantaisi työtäni millään tavalla.

Vierailija:

Lainaus:

JOs olet kroonisesti masentunut niin mikset ole sairaslomalla tai -eläkkeellä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat