Vierailija

Eikö opettajien pitäisi olla suht fiksuja ihmisiä? Sorellaa ei voi ihailla ainakaan ilmaisukykynsä puolesta... Tuollaisella kommentilla koko juttu myös pienenee; ihan kuin kyseessä olisi ollut vain esim. tupakoiden varastaminen.

Kommentit (20)

- Mä näin sen nauhan. Ei ollu mitään kaunista katseltavaa, Sorella sopersi hiljaa.

- V***u mikä juttu, perseestä, hän päivitteli.

Hanne kysyi, mitä mieltä Sorella oli tapahtumasta nähtyään nauhan.

- Mä oon ihan tiedoton ja sit se on hiplannut mua ja riisunut housuja ja tajunnut vetää peiton päälle, Sorella selosti naisille.

- Oi jösses, Hanne kommentoi.

Myös Mira tuli paikalle ja Sorella kertoi hänelle samat asiat.

- Mimmonen olo sulla on itellä? Mira kyseli.

- No et, nyt tässä menee pilalle kaikki. Tosi sekava... ja Monkeyn puolesta, et ei se sitä oo varmaan tahallaan, Sorella pähkäili ja lisäsi, että oli aluksi luullut koko jutun olevan vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tai oikeastaan voisinkin laittaa vaikka pikkujouluissa videokameran pyörimään ja näyttää sitten tammikuussa oppilaille, kuinka ihania opettajat on kännissä: viinaa vedetään aamuun asti, tehdään synkeitä paljastuksia ja kaikki pussailee kaikkia...

Onhan Sorellakin ollut tosi fiksu ja opettajamainen selvin päin. Myönnän, että en pidä kovin fiksuna tekona ala-asteen opettajalta lähteä paljastamaan heikkoja kohtiaan televisioon niuhojen vanhempien silmien eteen.

Että jumiliuta voi olla sokee ihminen, jos ei tajua, kaikkien kuvien ja filmienkin jälkeen, että kyseessä oli raiskausyritys. Vähintäänkin seksuaalisesta häirinnästä tulisi helposti rangaistus.

Nyt punnitaan varsinkin big brotherin (=sub tv:n ja mtv:n) moraali. Äijä pihalle sieltä ja heti. Vaikka Sorella antaisi anteeksi, pitää miettiä minkälainen kuva annetaan siitä, mitä naiselle voi tehdä. Varsinkin siksi, että ohjelmalla on paljon lapsi- ja nuorikatsojia.

Itse en anna lapseni katsoa niitäkään, tietenkään. Mutta monet vanhemmat ovat töissä tai harrastuksissaan, eivätkä vahtimassa jälkikasvuaan. Valitettavasti.

Jos on niin on todella tyhmä vaarantaa uransa. Ei ole uskottavuutta tuon jälkeen oppilaiden silmissä.

Sivistynyt ihminen ei toimi noin.

Veikkaan että potkut tulee BB:sta sekä " opettajan" työstä.

niihin ei ole pätevää ja laillista syytä. Jos hänellä siis vakituinen virka. Ei määräaikaisessakaan pestissä ole mahdollisuutta tuon takia potkuja antaa, sopimusta ei vain ehkä uusittaisi.

pennut katselee yöllä televisioita? Typerä koko sarja ja typeriä vanhemmat jotka antavat lastensa katsoa ryypiskelyä ja alapäävitsejä.

Olen itsekin opettaja ja varsin vallaton kännissä, mutta niin tyhmä en ole, että telkkariin menisin tyhmyyttäni kaikelle kansalle esittelemään!

t. 17

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat