Vierailija

pahoittanut mielesi? Tänään kauppareissulla mieheni töksäytti tuttuun rumaan tyyliinsä kaupan kärryjen viennistä " sinä viet, minä maksoin" . Viime kauppareissulla minä vein kärryt.. Pikkujuttu, kait, mutta eikö asian voisi nätimminkin ilmaista.

Kommentit (11)

No se ilta loppui jo ennen kymmentä kun herra ryyppäsi itsensä siihen kuntoon, että sitä piti lähteä tuomaan kotiin. Sen kerran kun mä johonkin pääsen...

Seuraavan kerran lähden ilman miestä, ei ainakaan tarvitse katsella örvellystä ja hävetä silmiä päästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja ensimmäinen sanominen oli valitusta kun lapsi oli ottanut muutamia tavaroita kaapista lattialle. Kuulemma annan aina rikkoa kaikki tavarat. Oli juuri leiponut, siivonnut, leikkinyt lapsen kanssa koko pitkn päivän ja odottanut miestä saapuvaksi, joten sai mielen aika hyvin matalaksi...se on joskus pienestä kiinni.

Voihan se olla tottakin, mutta olisi ihan kiva, jos edes omalle miehelle olisi erikoinen... Enemmänkin asiayhteyden takia siis kävi luonnon päälle.

Soitti iloisena päivällä, että ei olekaan töissä illalla. Sanoi, että laitetaan sauna ja hän ostaa herkkuja. Ilahduin, koska yhteistä aikaa ollut todella vähän ja minä loppuraskautta taaplaavana en pääse paljoakaan menemään mihinkään. Tuli kuitenkin aika myöhään, koska oli jäänyt juttelemaan ex-työkaverinsa kanssa. Selosti mulle tämän ihmisen kuulumisia, ei kysynyt minun asioistani mitään ja ilmoitti sukulaismiehen tulevan ja heidän laittavan autotallissa moottoripyörää yhdessä. Se sukulainen tuli samantien. Mies työnsi ostamansa ruoat kaappiin ja sanoi, että voin sieltä syödä niitä halutessani.

Minä herkästi supistelevan kohtuni kanssa, ajokortittomana en pääse mihinkään. Ja koen itseni tosi kiinnostavaksi seuraksi. Huomenna mies on töissä ja menee illalla autokerhon tapaamiseen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat