Vierailija

Sain tänään tylyn ennusteen lääkärin vastaanotolta. Tulen melkein kaljuksi, tukka on päälaelta niin harva että päälaki paistaa, ja mitään ei voida tehdä, kyse on miestyylisestä kaljuuntumisesta, vaikka olen nainen. Itkettää ja masentaa, haaveeni ihmisten parissa tehtävästä työstä kaatuu tähän. Olen opiskelija ja opiskelemassa unelmieni ammattiin. Kyse ei ole pälvikaljusta, vaan perinnöllisestä kaljuuntumisesta, oma isäni on melkein kalju. Kaikki mahdolliset kokeet on otettu ja tutkittu, minua ei vaivaa mikään muu kuin että hiukset lähtee. Voisin kuulemma syödä loppuelämäni jotain kallista lääkettä, jolla on saatu joitakin tuloksia, mutta lääke on opiskelijalle liian kallis. Olen vasta 37-vuotias, enkä ajatellut vielä neljän seinän sisälle jäädä.

Kommentit (8)

Sama vika tässä päässä, itse asiassa ainakin neljännessä polvessa. Isoäitini on miltei kalju ja sama kohtalo odottaa minua, äitiäni ja tämän sisaruksia.

Akoi muistaakseni M-kirjaimella se nimi, ei jäänyt mieleen koska oli niin kallis ja sitä ei voisi koskaan lopettaa, jos lopetat kaljuuntuminen alkaa taas, näin mulle sanottiin. Miten sinä sitten muutit ruokavaliotasi, koska se auttoi? Teen mitä tahansa " järkevää" että saisin avun. T: Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

voit todellakin valita sen haluamasi ammatin. Nyt vain etsimään kauniita peruukkeja.

Itselläni oli ongelmana mätänevät hampaat. Niistä 4 oli irronnut edestä. laitatin kruunut ja nyt elo maittaa.

miehille tarkoitettua lääkettä ei saa Suomessa naisille määrätä, joten ihmettelen lääkärisi puheita todella. Vuosia asiaa harmittelin, sillä USA:ssa kuulemma naisetkin saavat ko. lääkettä ja sehän todella auttaa.

Mistä lääkkeestä lääkärisi puhui? Ymmärtääkseni naisille ei ole olemassa mitään sisäisesti nautittavaa lääkettä miestyypin kaljuuntumiseen. Paitsi ehkä e-pillerit.

Minulla miestyypin kaljuuntuminen alkoi 20-vuotiaana. Vuosikausia käytin Rogainea, joka lopulta ei enää auttanut.

Viime syksynä vaihdoin ruokavalioni karppaukseen ja hiustenlähtö loppui kuin seinään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat