Vierailija

Tää on varmaan usein puhuttu aihe täällä ja nyt se kolahti meille. Meillä oli eilen sellanen show pojan 2v10kk kanssa, minä olen aina nukuttanut pojan (satunnaisesti isä), no eilen päätin että välillä saa isä nukuttaa ja menin itse ajoissa nukkumaan. Isä ja poika tappeli keskenään siellä sängyssä ja poika itki, hetken siellä tapeltua, isä luovutti ja poika tuli meidän viereen nukkumaan. Miten tässä pitäis toimia, poika kyllä tod.näk. hyvin nukahtaa isän kanssa jos äiti ei ole kotona mutta jos olen kotona niin ei näköjään isä kelpaa. Pitääkö se vaan huudattamalla nukuttaa vai odottaa parempia aikoja?

Kommentit (2)

eilen olin niin väsynyt ja halusin nukkua kunnolla, enkä ensin nukahtaa hetkeksi pojan viereen ja sitten taas valvoa että uni tulee uudestaan kun menen omaan sänkyyn, joten eilen menin nukkumaan noin klo 21. No ehkä me jatketaan samaa rataa, välillä olisi vaan kiva jos mies nukuttais, mutta ei se ole kellekkään kivaa että huutamalla nukahtaa.

Mihin aikaan lapsi menee nukkumaan, jos jo itsekin olet silloin menossa? Tuon ikäinen vaatii ne tutut ja turvalliset rutiinit, ja jos äiti on aina nukuttanut kotona ollessaan, niin on luonnollista että lapsi toivoo asian näin jatkuvan, se tuntuu turvalliselta. Pääasia on että isäkin kelpaa silloin kun et ole paikalla. Tsemppiä, ei sitä nukuttamista ikuisesti jatku...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat