Vierailija

Tarkoitan siis bb-sotkua ja ylipäätään.

Mika teki väärin, mutta ei se Sorella nyt ihan puhdas pulmunen ole. Minua ärsyttävät nämä kiihkoilijat täällä, jotka kokee sen sekoilun nyt jonain helvetin loukkauksena koko naissukukuntaa kohtaan.

Naisetkin voi koittaa kiinnittää siihen käytökseensä huomiota, ja siinä kuin miehetkin, myös kantaa vastuunsa tämmöisissä tapauksissa, missä ei mistään selkeästä väkivaltaisesta raiskauksesta ole kyse.

Ärsyttää, että naiset tekee itsestään ja omasta sukupuolestaan aina avuttomia uhreja, jotka eivät muka ole missään vastuussa omasta käytöksestään.

Ja kyllä, itsekin olen nainen. Ja ennenkuin joku sanoo, että eikö ole miehen syy, jos pimeällä kujalla raiskaa tms. niin on. Mutta siitä en puhukaan. Täällä olikin yhtenä päivänä hyvä keskustelu tästä aiheesta, että onko naisessa koskaan syytä ja minusta on!

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei. Eikä varmaan ois harrastanutkaan. " mistäs tiedät" no hitto, mistäs ite tiedätte. Kaikenmaailman jeesustelijat vaan ylireagoivat. Miehenne on varmaan teitä joskus nukkuessanne lähennellyt? Ja kuinka monta kertaa raiskannut? Toivottavasti ei yhtään. Minua ei ainakaan. Ja olen herännyt yöllisiin perseen puristeluihin ja muihin.

Nämä uhrien syyllistäjät ovat varmaan eläneet aika suojattua elämää. Veikkaan, että he ovat aina asuneet pienellä paikkakunnalla, eivätkä ole seurustelleet muiden miesten kuin oman aviomiehensä kanssa ja kaveeranneet pelkästään samanhenkisten ja -mielisten kanssa.

Ööh... tässä on kyseessä muutaman päivän tuttavuus, eikä mikään aviomies. :D Ja eihän ne (=mika) seksiä harrastaneet, koska bb keskeytti koko homman.

Ja edelleen. Se, että asioita " vaan tapahtuu" , ei tee niistä hyväksyttäviä.

Varmaan silloin onkin tarkoitus harrastaa jotain kivaa (=tässä tapauksessa seksiä) yhdessä kun toinen ei tiedä yhtään mitä tapahtuu... kyllä sitä sanotaan lähinnä masturbaatioksi naisen vaginassa eli omien tarpeiden tyydyttämiseksi toisesta ihmisestä tippaakaan piittaamatta. Eli hyväksikäytöksi.

No haloo. Siis nyt on kyseessä kaiken tapahtuneen lisäksi periaate, ja sen pitäisikin olla kyseessä, sillä ohjelmaa katsoo kasa nuoria sun muita. Minkälainen kuva annetaan, jos nainen, joka ei olekaan " tarjolla" eli muka seurustelee, heitetään pihalle, ja mies joka yrittää tehdä sitä mitä tuottajat haluavat, eli harrastaa seksiä (tosin sammuneen kanssa), saa jatkaa. Asiassa on siis huomattavasti suurempia asioita kyseessä kuin kahden ihmisen sekoilu.

Minä en näe sitä vaahtoamisena, jos haluan, että televisiossa pidettäisiin edes jonkinlaiset periaatesäännöt voimassa. Ja haluisin niitä sääntöjä kunnioitettavan yleisen edun vuoksi, eikä näiden kahden asianomaisen. Ei ole minulle väliä vaikka jatkaisivat kanssakäymisiään, kunhan NYT tehdään mitä pitäisi tehdä.

Miettikää miten haluatt eomaa tytärtänne kohdeltava. Jos toinen nukkuu / on sammunut, ei ole mitään oikeutta yrittää rakastella. Ei vaikka olisi kuinka flirtannut ja pussaillut aiemmin - voihan olla. että haluaa lopettaa siihen ja se on täysin OK.

koko illan kun liehittelee, pussailee, lähentelee, on tyrkyllä, niin kyllähän voisi kuvitella, että tahtoo enempikin läheisyyttä. se nainehan oli ihan koko ajan kimpussa, kosketteli, hiveli. mika vain sattui jatkaa pidempään ja yritti vielä herutella toisen jo sammuttua, mutta enpä usko, että väkisin olisi maannut. olen minäkin joskus nuorempana kännisekoiluja lähennellyt näiden nukkuessa, eikä tod koskaan oo ollut taka-ajatuksena raiskata, vaan yrittää vielä herätellä ja herutella.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat