Vierailija

Joo, onhan se vähän pyöreämpi kuin nämä muut mutta kyllä aika veto taas Laila Snellmannilta että XL-MALLIKISAAN sopisi... huh huh, kyllä mun näkemäni XL-mallit on olleet taas ihan eri kokoluokkaa.

Kommentit (12)

kaikki inhoavat saa mallimammalta poskelle silitystä " tätä kai monet inhoavat mutta sehän on vaan hyvä että on luonnetta ja pääasia on että näyttää kuvassa hyvältä" . varmasti totta sekin että malli on malli mutta liekin sitten ainoa ala jossa v-mäisyys on " vain luonnetta" .

On kaksoisleukaa joo, ja varmaan on mahassa löysää (en muista bikinikuviaan) mutta XL-MALLIKSI?! Miksei voi sanoa että pitää mahaa kiinteyttää ja kaksoisleuka opetella häivyttämään pois?

XL-mallit ovat oikeasti ihan eri planeetalta kuin tämä mimmi.

ap (joka itse kyllä koon puolesta varmaan sopisi XL-malliksi, naama ei tietenkään riitä ja ikääkin jo liikaa...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eikä mun mielestä tää tyttö ole edes normaalipainoinen saati hoikka vaan hiukan pullea. Painoindeksi varmaan obn normaalipainon kohdilla, mutta mallin tuleekin olla alipainoinen. Mallit ovat LAIHOJA koska kuvat lihottavat ja lavalla kävellessä tarvitaan pitkät, hoikat raajat ja hoikka vartalo.

On siinä Lailassakin muutama kilo ekstraa.

Vierailija:

Lainaus:

älä muuta sano. Varmasti kun näkisi kyseisen tytön luonnossa, olis tasan tosi hoikka. Ällö Laila Snellman, oon aina ällönny jostain syystä kyseistä rouvaa..On mun mielestä tosi tyylitön. Oon aina ihmetelly miten ihmeessä on joku helskutin mallimamma.

Ite oon 165cm, 50kg ja vaikka en mallimitoissa olekkaan niin ei kyllä ole tuollaista pyöreyttä poskissa saati kaksoisleukaa tai löllöä mahaa.

Laihikselle vaan ja noin 7 kg ainakin pois!

mutta aika kauheita ja epäkohteliaita kommentteja tuomarit laukoivat. " Tarkoittavat hyvää" , en tajua, mitä se auttaa, jos suoraan sanotaan joku ongelmakohta, osaa voi tietysti parantaa, mutta ei läheskään kaikkia. Voisi sanoa ystävällisemminkin!

Ja miksi se pudonnut ei päässyt kasvohoitoon, jos kerran oli ongelmia ihon kanssa?

älä muuta sano. Varmasti kun näkisi kyseisen tytön luonnossa, olis tasan tosi hoikka. Ällö Laila Snellman, oon aina ällönny jostain syystä kyseistä rouvaa..On mun mielestä tosi tyylitön. Oon aina ihmetelly miten ihmeessä on joku helskutin mallimamma.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat