Vierailija

Eli " pikkulintu lauloi" , että vaikka kumpikaan ei muista taphtunutta eikä vaadi toiselle rangaistusta, tuottajatiimi päätti, että Mika poistetaan sunnuntaina kisasta, tosin joku takaportti jätettiin sille, että Mika korvataan Henrillä. Lisäksi ennen Mikan häätöä pyydetään " lainopillisia" neuvoja mahdollisten seurausten arvioinnissa ja allekirjoitettujen sopimusten tutkimisessa.

Kommentit (14)

Itse aion nyt lopettaa, en jaksa katsella noin hölmön porukan törttöilyjä. Mikalla tulee olemaan kurjaa siviilissa ja Sorellakin jouutu kärsimään siitä ilman omaa syytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olisi mennyt kiltisti omaan sänkyyn. Aikuiset ihmiset eivät enää harrasta mitään teinien kähmimisjuttuja, vaan homma hoidetaan loppuun asti, jos aletaan.

Jos tulee yöllä baarista / töistä / kylästä vetävän näköisenä saa syyttää itseään tapahtumista. Jos tapailee miestä ja pussailee, muttei halua antaa, on itse tilannut kohtalonsa.

tehkää niin kuin av-mammat - pysykää kotona, lihokaa ja moralisoikaa toisin tekeviä niin mitään ei satu. Muunlaiset on selkeästi huoria!

Vierailija:

Lainaus:

Sorellakin jouutu kärsimään siitä ilman omaa syytään.

Itehän se roikku Mikassa koko illan ja meni sen kans sänkyyn! Et ei todellakaan voi sanoa että ilman omaa syytään! Ois menny nukkumaan omaan sänkyynsä eikä ois vetäny viinaa niin paljoa että sammuu! Sitä saa mitä tilaa!!

Olen ihan varma, että kohta Ruotsin Aftonbladet ja Expressen lehdissä julkaistaan juttu " Suomen BB:ssä raiskausyritys!"

Ei hyvää päivää missä sopassa Apina ja Solero ovat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat