Seuraa 

Esikoiseni on 7kk ikäinen ja synnytin hänet 3vkoa etujassa raskausmyrkytyksen takia (synnytys siis käynnistettiin). Oireet alkoivat n. rv 32 paikkeilla mutta pahenivat rv36. Synnytyksen jälkeen veriarvot paranivat suht nopeasti kuten myös proteiini virtsassa mutta paineet nousivat kahta pahemmiksi. Olin loppujen lopuksi kk päivät verenpainelääkityksessä. Olo oli todella kurja ja tietysti tilanteeni pelotti myöskin!

Ollaan mietitty toista lasta mutta jännittää aika lailla mahtaako myrkytys uusiutua. Tämä ei ole vielä ajankohtaista, mutta ehkä tässä talven aikana. Eli kiinnostaa tietää onko kellään kokemuksia asiasta tai ihan fatkta tietoa? Uskaltaako riskin ottaa ja yrittää toista lasta?

Kommentit (3)

eli heillä on 5 lasta, järjestyksessä 3 poikaa, tyttö ja poika. Poikien aikana ei ollut mitään, mutta tytön aikana joutui prenalle loppuviikoiksi makoilemaan myrkytysoireiden takia... Oon kuullut myös ettei myöhemmissä raskauksissa välttämättä kehity myrkytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

näin muistaakseni sanoi terkkarini mulle viime käynnillä. Siis jos se on kerran ollut. Olen vielä lisäksi kuullut, että jos raskauksien väli on alle viisi vuotta ja on sama mies isänä ;) niin riski on pienempi.

Itse odottelen toista lasta rv16+3, esikoinen on kolmevuotias. Viimeksi sain raskausmyrkytyksen, mutta onneksi synnytys jouduttiin käynnistämään vasta 39+2. Mutta samaa siis jännitän täällä minäkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat