Me Naiset Jari ja Sanna Mönkkönen ovat kertoneet avoimesti vaikeuksistaan – yksi kommentti yllättää Sannan joka kerta
Me Naiset Linnan ihanat naiset juhlatyyleissään! Kokosimme yhteen 19 kuvaa, jotka kaikkien on nähtävä
Me Naiset Näitä et nähnyt tv:ssä! 9 Linnan juhlien kuvaa, jotka saavat sinut taatusti hyvälle tuulelle
Me Naiset Ensin varvaskuva, nyt virallinen yhteiskuva! Onko Ville Niinistö Linnan juhlien rakastunein mies?
Vauva Ranskassa kolmevuotias aloittaa koulun – opettajat toivovat, että vaippoja ei käytetä ja lapsi pukee itse
Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa kylläpä ärsyttää... vaikka pikku juttu onkin.. kylläpä ärsyttää... vaikka pikku juttu onkin.. Vierailija klo 21:46 | 22.9.2006 oon palellu kolmatta päivää, kurkku on karhea ja laiskottaa! Tulis nyt se lentsu jos on tullakseen eikä meinais!! Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (0) Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Alueen etusivulle Keskustelun etusivu | Sana vapaa Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
oon palellu kolmatta päivää, kurkku on karhea ja laiskottaa!
Tulis nyt se lentsu jos on tullakseen eikä meinais!!