Vierailija

Voi V--u että tuntuu pahalta. Mies lähti lopullisesti ja ei enää edes vastaa puhelimeen. . Mitenkähän sitä saisi elämänhalunsa takaisin.. Kaikki tuntuu niin toivottomalta ja olen niin yksin. Ja minä kun ajattelin että tässä olis ollut se elämäni mies

Kommentit (9)

ainakin niin kauan kunnes olet asiaa tarpeeksi pystynyt miettimään ja käymään läpi. Ehkä hän vielä miettii asiaa, mutta se sinun pitää itsellesi varmistaa ja myös hänelle jos hän jostain syystä haluaisi muuttua ja yrittää vielä, että oletko siihen itse valmis: epäilyksiä tulee pitkän aikaa olemattomista asioista ja aiheettomia syytöksiä toista kohtaan ja se repii taas " pettäjää" , jos hän on muuttunut, koska hän on muuttunut niin miksi et luota ja tuo mieleen taas asioita että miksi hän on edes yrittänyt muuttua/muuttunut, koska et usko häneen kuitenkaan. Ja todellakin tätä vatkataan kauan (tai ainakin minä), oman itsetunnon takaisin saaminen kesti kauan mulla, vaikka tiesin ettei minun vika niin kuitenkin hain myös itsestäni vikoja miksi näin on tapahtunut ja olenko jotenkin sen aiheuttanut.

Niin siksi tuon kirjoitin ihan omakohtaista kokemusta asiasta, mutta puhu ja puhu ja puhu, se on ainoaa " terapiaa" itsellesi. Ja tosiaankin elämä hymyilee vielä kyllä. Jaksamista.

7

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se ei kuitenkaa tässä ja nyt helpota oloasi, siihen auttaa vain aika. Mutta sinun pitäisi yrittää edes ehkä ajatella pienen hivenen positiivisesti tai yritän edes sinulle toivoa luoda, yleensä asioilla on tapana järjestyä ja itse uskon jonkinlaiseen kohtaloon ja siihen, että tiettyjen asioiden kuuluu mennä niin (kuten jo sanoin tämä ei nyt lohduta, mutta ehkä jonakin päivänä) kuin ne menee ja vaikka se on vaikeaa se kasvattaa myös sinua ihmisenä ja ehkä oli tarkoitus että näin todellakin tapahtuu, että sinulle tapahtuu sen jälkeen elämässäsi jotakin todella hienoa, ehkä jopa elämäsi rakkaus joka olisi jäänyt kohtaamatta jos tämä suhde olisi jatkunut. (joka ei petä) Toki se että myös pettäjä voi muuttua mutta se vaatii kyllä todella paljon, eikä yleensä sitä että lähtee, vaan kestää myös siitä tulevat seuraukset, joita kestää kauan, koska luottamusta on hyvin vaikea saada takaisin, jos sitä ikinä saa takaisin niin vuosia siihen ainakin tarvii ja paljon näyttöä muutoksesta.

Yritä kuitenkin jutella asiasta jonkun kanssa, se yleensä helpottaa omaa pahaa oloa paljon.

mietit mitkä olivat syyt tähän tapahtumaketjuun, että näin kävi ja olisiko mitään mahdollisuutta vielä asioiden kulkua muuttaa. Toisinaan se onnistuu, mutta vaatii myös yleensä jonkinlaisia muutoksia myös itseltä/toiselta elämässä ja käyttäytymisessä ja se on sitten toinen juttu onnistuuko nämä muutoksien tekemiset ja onko niihin halua.

Mutta jaksamista, aurinko paistaa risukasaankin.

Ei ole lapsia, onneksi. Osasin tätä kyllä vähän odottaakin, kun mies jäi muutama kk sitten kiinni pettämisestä ja sen jälkeen suhde mennyt päin helvettiä. Pitäisi olla vaan onnellinen että pääsi siitä eroon.. Silti tuntuu niin pahalta. Onhan noita kavereita mutta en viitsi niitä vaivata tähän aikaan kun niillä on omakin elämä (perhe jne).

kiitos 7, vastauksesi oli lohduttava. Ehkä pitää ajatella että näin oli tarkoitus käydä ja että vielä se elämä hymyilee joku päivä. Mielessä pyörivät silti ne suhteessa olleet hyvät asiat ja kova ikävä, mutta luettuani sun vastauksen tajuan että mies ei tehnyt tarpeeksi (halunnut?) korjatakseen suhdetta vaikka olin valmis " antamaan anteeksi" mikäli hän olisi tehnyt enemmän sen eteen että olisin voinut luottaa häneen taas.

Tiedän että on typerää ja säälittävää soitella vielä perään mutta olen niin heikoilla tässä tilanteessa enkä voi itselleni mitään. Pitäis ennemminkin soitella kavereille ja purkaa niille tätä, tiedän..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat