Vierailija

Eli tyttömme oli mummon/papan luona 5 yötä. Kun palasi kotiin heidän tuomanaan ja olivat jo lähteneet alkoi hysteerinen itku " haluan mummon/papan luo asumaan"

Eikä tässä vielä kaikki, vaan oli suunnitellut asian ihan TÄYSIN, itselleen päiväkotipaikan, koska mummo töissä, mihin sänky mahtuu pinessä asunnossa, mitä leluja haluaa mukaan ja mitä jää pkkusiskolle, halusi myös vaihtaa äitin mummoksi ja mummon äidiksi, isän papaksi ja papan isäksi =) =)

Ei edes tuleva Ti ti nalle konsertin pois jääminen haitannut, sanoi et anna vaik naapurin ...lle, sillon ajattelin et veljet, miten noin pieni voi suuunnitella pienessä päässään kaiken tämän?

Mua tilanne vaan oikeesti huvitti, vaik joku mulle sanoi, etteikö ahdista et lapsi haluaa mielummin MUMMON kui sinut.

Ei kait tässä se ole kyseessä, sai vaan olla mummon kanssa 24h/vrk 5 päivän ajan ja sai TÄYDEN huomion, kotona meillä kuitenkin viel vajaa 2 v tyttö.

Vai mitä sinä ajattelet moisesta, onko mulla syytä huoleen?

Ja kyseessä oma äitini, joka lapselle TOSI rakas, kuten myös mummolle lapsi rakas. Minusta vaan ihanaa, et asia näin päin.

Kommentit (8)

vain ja ainoastaan itselleen! Ei kannata huolestua... Lapset osaavat jo aika taitavasti pelata, eli kun kiellät niin kokeillaan koodia ku mummoki antoi... jos vaikka äitikin...

Koti on kuitenkin koti lapselle ja mummola on mummola...

Meilläkin lapset muuttavat sinne tasaisin väliajoin - varsinkin riitojen jälkeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joo siis äitini VANNOTTI ettei lellinyt pilalle tyttöä, toki antaa paljon enemmän periks kuin mitä minä esim.

Useesti väännämme kättä just äitini kanssa, koska minä kiellän ja äitini lupaa..lapselle! ja se ei toimi ollenkaan, varsinkin kun tosi herkkä tapaus kyseessä.

Olisin oikeesti halunnut ton mummolaan asumaan pätkän videolle, se oli NIIN hellyttävää ja näki,et toisella tois IKÄVÄ mummoa varsinkin =(

Elämä on kovaa

Ei se sen vakavampaa, mutta toki vähän pysäyttää miettimään että kuinka paljon huomionvajausta niillä oikein on kun luxusannos sitä saa jo muuttohalut syntymään...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat