Vierailija

Olimme vanhempieni talossa miehen ja kahden lapsemme kanssa. Lapset nukkuivat lastenhuoneessa, ja kun menin katsomaan heitä, huone oli tännä ampiaisia. Kiljuin miehelleni ulos, joka oli kastelemassa kukkia, että tulee tappamaan ampiaiset. Mieheni tuli juosten, mutta kun avasimme huoneen oven uudelleen, siellä ei ollutkaan enää ampiaisia, vaan kovakuoriaisia, sellaisia mars-patukan kokoisia ja näköisiä päättömiä elikoita, millä oli 15 cm pitkät tuntosarvet, ja ne mönkivät huoneen seinillä. Mua iljetti ne ihan kamalasti unessa. Mies tarttui yhtä kuoriaista jalasta ja lähti juoksemaan ulko-ovelle päin, ja hänen juostessa kuoriainen muuttui ensin sikiöksi ja samalla kun mies heitti olion ulos, se oli jo vastasyntyneen kokoinen pieni vauva!! Mä katsoin ikkunasta ja kiljuin miehelle, että älä heitä!!! mutta mies kerkesi jo heittää ja pieni vauva putosi asfaltille :( jäin tuijottamaan ikkunasta, vauva alkoi kasvamaan kunnes oli mallinuken kokoinen ja sillä oli puutarhasakset käsien tilalla ja muodottomat kasvot, se lähestyi ikkunaa ja alkoi hakata valtavilla käsivarsi-saksillaan peltistä ikkunalautaa ja huusi, että nyt te kaikki kuolette!!!

Mä heräsin tuohon ihan hiestä märkänä, enkä pystynyt enää nukkumaan :((

Kommentit (3)

Hvin mahdollista. Kuopus on 4 vk, esikoisella kamala 3v uhmaikä....onko kukaan muu nähnt ikinä niin pelottavaa unta, että on herännt? Millaista, kerro!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat