Vierailija

Olenko ainoa kenestä tuntuu että odotetaan anopeilta liikaa? Miniää ärsyttää (sori vaan tytöt) jos:

-anoppi ei auta

-jos anoppi auttaa

-jos anoppi kyläilee teillä

-jos anoppi taas ei käy teillä

-jos anoppi ei halua hoitaa lapsia

-jos anoppi on innokas lastenhoitaja

-jos anoppi ei ostele vaatteita lapsillenne

-jos anoppi ostelee liiankin paljon vaatteita lapsillenne

-jos anoppi kysy, mitä lahjaa halutaan

-jos anoppi ei kysy mitä lahjaa halutaan

-jos lapsi viihtyy liiankin hyvin anoppilassa

-jos lapsi yleensäkin tekee (tai sitten ei) sellaisia asioita, mitä kotona tehdään (tai ei tehdä)

-huhhhuh, voisin jatkaa loputtomiin...

MULLA ON IHANA ANOPPI! Ei ole täydällinen, hänkin nuolee vauvan lusikkaa vaikka sanoin että en siitä tykkää. Lapset usein tulevat kotiin anoppilasta samoissa vaatteissa 3 pv jälkeen. Ne syövät karkkiakin ihan hullusti siellä ja kyllä mun anoppikin kysyy multa miksei lapset syö sitten kunnon ruokaa. :-)) MUTTA

tiedän, etten minäkään ole täydällinen vaikka vähän väläin tuntuukin siitä (vitsi :o) Anoppi rakastaa meidän muksuja ja hoitaa heidät rakkaudella. Ei ostele kalliita lahjoja, ei ostele vaatteitakaan ollenkaan ja siitä huolimatta tykkään hänestä. On ihana, lämminsydämellinen ihminen ja meidän kaikkien elämä on helpompaa jos meille on hyvät välit. Valinta on teidän, jos haluatte, voitte nähdä anopin paremmat puolet myös, teistäkin tulee joskus anoppi, eikös vaan?

Miksi on niin vaikea hyväksyä puolison äidit?

Kysyy nimimerki onnellinen miniä

Kommentit (18)

jonka kanssa en ollut enää viimeisinä vuosina missään tekemisissä, enkä edes hautajaisiinsa mennyt.

Minulla oli edellisen mieheni äitiin hyvin läheiset välit ja tykkäsin hänestä tosi paljon.

kahdeksan vuoden jälkeen häistä selvisi erittäin rajulla tavalla, että anopilla oli jo meidän seurustelu ajoilta patoutumia mua kohtaan. Kaikki ne vuodet, kun olin luullut, että kaikki on hyvin... Se osoittautuikin katkeraksi, huonon itsetunnon omaavaksi, juoruavaksi, negatiiviseksi hulluksi (ei hoida menopaussia, vaikka lääkäri käski) ämmäksi. Toivon sydämmeni pohjasta, ettei musta IKINÄ tule hänen kaltaistaan. Tulkaa sanoo, jos tarviin hormoonihoitoo joskus, tai siis syöttäkää pakolla, jos ei muuten. On vuos kaupalla yrittänyt muahermostuttaa, siinä onnistumatta. Ja sehän kävi hälle liian raskaaksi, yritti kaikin keinoin mut ja mieheni erottaa, siinä onnistumatta, joten katkaisi välit. Yritti vielä, että kaikki l' ähisukulaisetkin tekisivät niin, muttei todellakaan onnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos anoppi päättää olla hirviö, niin hän kyllä totisesti pystyy sellainen olemaan.

Ole onnellinen että sinulla on asiat hyvin, mutta ei se kaikille ole mahdollista.

Mulla on hyvä anoppi, joka tykkää meidän lapsista, mun miehestä ja minusta. Sen kanssa on hyvät välit. Yhtä usein esim. soitan anopille ku omalle äidille.

auttaa, kun tarvii. Ja leipoo, ja täyttää meidän jääkaappi jne jne... tuo oli vaan muutama esimerkki, ettei ole täydällistä ja tekee just samat virheet, mistä täällä valitetaan, SILTI hyvin rakas.

Olet vaan kade! :-)))

onhan hänelläkin omat rasittavat kotkotuksensa mutta hän on kuitenkin sydämellinen ihminen joka aidosti pitää minusta ja arvostaa minua poikansa vaimona ja lastenlastensa äitinä.

lapsistakin tykkää tosi paljon ja hoitaa heitä parhaansa mukaan joten en jaksa puuttua pieniin yksityiskohtiin. lapsetkin on onneksi niin fiksuja että ymmärtävät miksei kotona saa syödä karkkia ennen ruokaa niin kuin mummolassa.

eri asia on sellaiset anopit jotka ovat tahallaan ilkeitä miniöitään kohtaan ja haluavat tieten tahtoen loukata ja tuottaa pahaa mieltä. sellaisia anoppeja onkin syytä vihata mutta muuten monet miniät ovat turhan tiukkapipoisia niinkuin ap aloituksessaan hyvin kuvasi...

olisisn sanonut et mulla on toooosi ärsyttävä anoppi. hääräs ja hyöri, puuttu joka asiaan. mut tätä nykyä meillä menee ihan hyvin... ensin lakkasin puhumasta jos ei pakko ja kas kummaa anoppi hoksasi itsekki oman hölmöytensä (tai joku sukulainen sanonu sille suoremmin). nyt tullaan hyvin toimeen vaikka hössöttääkin välillä, mut ei se haittaa kunhan ns. ei hypi varpaille ;)

Eihän me aina olla samaa mieltä kaikista asioista, mutta suuria erimielisyyksiä meidän välillä ei ole ollut, vaikka asuimmekin ½ vuotta saman katon alla.

Kunnioitan eniten anopin asennetta. Heti ensitapaamisestamme alkaen hän on pitänyt minua yhtenä tyttärenään. Hän ei siis katso menettäneensä poikaansa vaan hän sai uuden tyttären. Toivon voivani asennoitua samalla tavoin oman poikani elämänvalittuun sitten kun tai jos se aika tulee.

Muistan aina ja ikuisesti anopin aivan ensimmäisen kommentin minulle: Olisi se XXX nyt voinut vielä vähän pitempään kattella. Olis niitä ollu parempiakin.

Siinä on muija, johon voi verrata vain Sopranos-sarjan Liviaa.

:DDDDD

Maailman paras! Tulemme hyvin toimeen. Samoin mieheni tulee hyvin toimeen oman anoppinsa kanssa. Eli täällä ilmoittautuu toinen tyytyväinen miniä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat