Vierailija

Kommentit (16)

Jotain pätkiä en vain muista, en sitten millään. Eikä ne ole edes mitään hävettäviä asioita. Hävettävät asiat mä yleensä sit muistankin :D Ihan muutamasta drinksusta ei muisti mene, mutta esim. pullollisesta viinistä. Harvoin tulee juotua ja ihan hyvä niin, koska ei ole kiva kun ei muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

menee ihan KOKONAAN. Enemmän siinä on kyse tapahtuneen kieltämisestä. Se on vaan yksi tapa antaa itselleen anteeksi oma käytös -sanoo, vaan ettei voinut itselleen mitään kun oli niin humalassa, eikä sitä paitsi muista mitään!

Sillähän se Henrikin kuittasi kaikki sekoilunsa.

t. nimim. Omalla kontolla paljonkin mitä ei haluaisi muistaa kännireissuista, mutta kyllä ne vaan siellä kovalevyllä on...

Ja uskon, että suurin osa vaan valehtelee itselleen ja muille, ettei muista. Se on maailman helpoin tapa kuitata kännimokat. Musta se on vähän säälittävääkin, kun tyyppi itse tietää, että kaikki on nähny sen sekoilut ja sit yrittää vaan väittää, ettei ITSE muista mitään..!

Eli uskon, että on mahdollista, että muisti menee, mutta en usko että se on niin yleistä kuin jengi väittää. Sitä paitsi, kyllä pitää olla aika naamat, että muisti menee. Esim. Mika pystyi ihan johdonmukaiseen toimintaan... riisuttuaan muijan housut, veti peittoa päälle, ettei kamera näe...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat