Seuraa 

Kiinnostais jos jollakin kokemuksia homeopaattisista lääkkeistä 1-2v lapsille? Varsinkin ihottuma ja allergiat

-Minkä ikäiselle

-kuinka kauan ja milloin tulokset alkoi näkyä

-tuliko tulosta

-oletko pystynyt " välttämään" muita lääkkeitä lapselle joita hän muuten on saanut

-minkä tyyppinen allergia/ihottuma

Tosiaan mietin tätä 1,2vuotiaalle pojalle jolla atooppiinen iho ym iho-oireita ja saanut jo monta antibioottikuuria ja erilaisia voiteita...Välillä ok kunnossa ja välillä huono! Kertokaa!

Kommentit (3)

Mutta tuloksesta ei liene varmuutta. Atopiahan ei parane millään, tosin sillä on taipumus hävitä itsekseen lapsen kasvaessa. Taipumus atopiaan ja tietynlainen iho (kuiva ja ärtyvä) kuitenkin jäänee, joskin oireet voivat siis olla poissa.

Ihon kunto vaihtelee atoopikolla, oireettomasta vaikeisiin oireisiin. Alergiatesteillä ei välttämäti saada selvyyttä oireiden aiheuttajaksi. Ihotestit reagoivat lähinnä Ieg-välitteisen allergian ollessa kyseessä, mutta testin negatiivinen tulos ei siis sulje pois allergiaa.

Atopian parasta estohoitoa on rasvaus ja kortisonirasvat kuureina, tällöin päästään yleensä pitkiinkin oireettomiin kausiin. Mutta rasvauksen kanssa tulee olla huolellinen, vaikka ei aina jaksaisikaan ja hoito vaikuttaisi tuloksettomalta.

Olen käynyt homeopaatilla juuri tuon asian takia lapseni kanssa, joka on nyt 1,5 vuotta. Kävin ekan kerran kun hän oli 11kk, ja nyt toista kertaa mietitään...

Lapsellamme on atooppinen iho, ei mikään hurjan paha, mutta kutiava ja ärsyyntynyt, allergioista ei ole ihan tarkkaa tietoa, testitulokset pitäisi tulla pian.

Hän taisi saada kolmea eri lääkettä ihottumaan, ja minua lääkittiin myös (taisin vielä imettää). Noin kuukauden päästä lääkkeiden aloituksesta ihottuma oli kokonaan pois. Nyt se on tosin tullut takaisin, eri paikkoihin kuin ennen. Ihottuma ehti olla pois varmaan 4-5kk.

Itselläni on myös ollut atooppinen iho pienestä asti, ja onhan siinä rasvaamista ja ihmettelemistä. Minulle on käytetty kaikenlaiset kortisonit yms, tuloksetta (tuloksetta koska ainahan se on tullut takaisin), ja sen takia en tahtonut edes aloittaa sitä kierrettä lapseni kanssa. Aina jos iho menee tosi pahaksi, käytän kortisonin sijaan homeopaattista rasvaa, joka vie kutinan ja ihottuman pois nopeasti.

Mitään ihmelääkettä ei atopiaan taida olla, mutta vaikka meidänkään kokemus homeopatiasta ei ole ollut 100% parantava, suosin sitä itse mielelläni, koska tiedän ettei se tee keholle lisää epätasapainoa, kuten vaikka kortisoni yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vie lapsi homeopaatin vastaanotolle, niin saat oikeat lääkkeet. Allergioihin on niin monia lääkkeitä, ettei tässä voi suositella mitään.

Varmasti apua löytyy. Tietty niitä täytyy jonkinaikaa syödä ennenkuin alkavat vaikuttamaan, mutta häneltä voit saada muitakin hyviä neuvoja ruoka-aineista yms.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat