Vierailija

Sivut

Kommentit (54)

vedettiin oikein kunnon kännit, ja tänä päivänäkään en ole varma, paniko silloinen poikaystäväni minua vai ei... Ei oltu sitä enne sekstailtu, mutta sen verran säikähdin, että piti käydä raskaustestikin hankkimassa varmuuden vuoksi.

Muistan vaan jotakin epämääräistä kun jätkä on päälläni, mutta siinä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

alapäätä kolotti silleen, mutta en muista mitään, että olisi sekstailtu. Ehkä oltiin. Edeltävänä iltana oltiin juotu viinaa paljon. Sitten sitä vaan on miettinyt vuosia aidisin mahdollisuutta. En suosittele kelleen muulle samaa. Ainoa miettimisen syy on tuo kolotus alapäässä.

joka sai filmin ihan täysin poikki. Saatoin viel itte tehdä alotteen seksiin mut en muista lopusta mitään. Ja parina yönä sit lääke on vaikuttanut niin pitkälle et en siks muistaa yhtään mitään. Mies sit kertonu jos olen päälle käynyt...

Varmaan tarpeeks kova känni voi aiheuttaa samaa

Ja puhun nyt omasta kokemuksesta. Mutta mulla on yksistä juhlista kahden tunnin aukko. Ja voin vannoa, etten muista mitään kahden tunnin aikana tapahtunutta, vaikka olen valokuvien mukaan ollut kovastikin eloisa ja kaikin tavoin vauhdissa. Hyväksikäytön onneksi eräs ystäväni onnistui estämään.

Olen herännyt kerran esim. 300km mun kotikaupungista aamulla, vieraan tyypin viereastä, eikä mitään tajua kuinka olen sinne päätynyut.

Useita kertoja vieraassa paikassa alasti tai housut kintuissa.

tAI JOKU VIERAS MIES MAKAA MUN VIERELLÄ SÄNGYLLÄ MUN KOTONA, ENKÄ MUISTA SITÄ TYYPPIÄ KOSKAAN EDES NÄHNEENI.

Ja miksi,`kun liikaaa alkoholia ottanut, mulla meni nuoruudessa muisti lähes joka toinen kerta ryypätessä.

Oli se ihme herätä omassa sängyssä joskus rajun illan jälkeen. Mitä?? Mä oon kotona??.

Surullista mutta totta.

Jälkeenpäin mietin, että kävi silti säkä että kukaan ei koskaan pahoinpidellyt mua .

Mutta täytyy myöntää, että olin villi ja halusin seksiä itsekin, vaikka en sitä aina jälkikäteen muistanutkaan tekeväni.

Ne nuoruusvuodet...huhuhuh

Oltiin bileissä, jossa oli paljon tuttuja ja kavereita. Myös silloinen poikaystäväni ja hänen kavereitaan.

Seuraavana aamuna poikaystäväni soitti ja kysyi, että olinko pannut hänen kaveriaan, kun tämä oli niin väitäänyt. Enkä todellakaan muista niin tehneeni, en vieläkään. (Itse kyllä luulen, että en.)

Ja tosiaan omien tietojeni/luulojeni mukaan menetin neitsyyteni vasta pari vuotta myöhemmin samaiselle poikaystävälle.

Mutta kieltämättä todella pitkään oli paha olla, kun ei tiennyt mikä oli totta ja mikä ei. Ja vieläkään en tiedä. Enkä tältä kaverilta voi edes kysyä, kun hän on kuollut.. Jää siis ikuiseksi arvoitukseksi.

eikä se koskaan palaa!

Minullakin valitettavasti on takana sellaisia iltoja/öitä, joista en tosiaankaan tiedä mitä on tapahtunut, vai onko tapahtunut mitään.

Tottakai niin voi käydä! Miten ei voisi?!

Jos juo itsensä niin kamalaan tilttiin...

Ja riippuu toki ihmisestä. Jotkut ihmiset vain eivät helposti menetä muistiaan tai sammu. Minä valitettavasti en kuulu niihin, eikä ilmeisesti Sorella, tai Mikakaan..

minulle on usein käynyt niin (siis silloin aikanaan kun juhlin rajummin), että aivan yht' äkkiä aivot ovat ikäänkuin napsahtaneet takaisin käyntiin ja havahdun katsomaan, että missä minä olen ja mitä tekemässä.

Olen havahtunut mitä kummallisemmista tilanteista, niin, että ennen havahtumista minulle ei ole yhtäkään muistikuvaa siitä mitä olen tehnyt.

Kerran aivan yht' äkkiä havahduin baarin vessan lattialta. Istuin siellä ja olin aivan veressä.

Katsoin peiliin ja koko naamani ja hiuskeni olivat tahmeat ja aivan punaiset verestä, minulla oli kädessäni iso haava, enkä tiedä laisinkaan mistä se oli tullut ja kauanko olin ollut vessassa tai mitä oli tapahtunut. Sen jälkeen muistan kaiken ja olin järjissäni. Ihan naps vain.

Samanlaisia tilanteita on monia muitakin. Olen havahtunut jopa kesken puhumani lauseen ja paennut tilanteesta kun yht' äkkiä tajua hölmöileväni jossain jotain aivan naurettavia asioita.

Joskus myös jälkeenpäin ystäväni ovat kertoneet minun tehneen jotain aivan uskomatonta, mitä en ikinä järjissäni tekisi, enkä ole saanut mitään muistikuvia takaisin.

Näin käy myös joskus väsyneenä (toki lievemmässä muodossa), havahdun vain kun huomaan esim tässä koneella kirjoittavani jotain.

Luulen, että jotkut ihmiset vain paljon herkemmin joutuvat tuollaiseen tilaan ja pitää oppia säätelemään alkoholin käyttöä rajusti.

Raskauden jälkeen minua pelotti hyvin paljon lähteä ensimmäisiä kertoja ulos, koska pelkäsin kontrollin menetystä, mutta nyt sitä ei ole tapahtunut aikoihin.

(ainoa kerta elämässäni kun olen sellaista tehnyt), ajanut autoa n. 3km (ainoa kerta elämässäni, kun olen kännissä ajanut autoa), kävellyt useita kilometrejä, soittanut puhelimella, ostanut puhelinkortin bensa-asemalta, lähettänyt tekstiviestejä...

Ja kaikki nämä niin, että olen vasta aamulla esim hoksannut alkaa kysellä ihmisiltä, miksi olen minnekin joutunut. Ja mitä olen tehnyt.

vieras nuoli naamaani (heräsin siihen). Ok, ei käynyt pahasti kummassakaan tapauksessa, mutta vitutti ja turpaan sai molemmat jätkät!

eli vedin niin daijuun kun tilaltani kykenin. Onneksi heräsin!!!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat