Vierailija

Kommentit (14)

Siinä voi olla aste-eroja, mutta niin siinäkin, miten eri tavalla ihmiset toteuttaa heterouttaan. Ihmiset on erilaisia, siksi eri ihmisten seksuaalisuus kanavoituu eri tavoin. Typeriä tollaset karsinoinnit.

Enkä sitä paitsi usko, että kukaan sanoo kuuluvansa mihinkään seksuaalivähemmistöön ihan vain pätemisen tarpeesta. On tämä sen verran ahdasmielinen maa, että vaatii aina pientä rohkeutta sanoa, että joo, olen tyttö joka tykkää tytöistä.

Miks joku valehtelisi, että on kiinnostunut samasta sukupuolesta jos ei muka ole???

Sisältö jatkuu mainoksen alla

suosiossa... Mut ne äijäthän liehittelee Saria vaan siks, kun ne luulee et se on helppo ja siltä irtoo. Johan ne haukku sen pihtariksi kun ei oo tajunnut antaa kellekään....

Mua kiehtoo ihan älyttömästi se Miran biseksuaalisuus, koska musta Mira on tosi viehättävä :) Saispa nähdä jotain tyttöjuttua välillä. Siis jotain romanttista -toi seksin yliannostelu alkaa jo tympiä.

Jos ihminen sanoo olevansa biseksuaali, niin sitten se on. Vaikka se ei esim. olisi koskaan ollut samaa sukupuolta olevan kanssa yhdessä!!!

Ei ole yhtä oikeaa tapaa olla hetero, homo tai bi. Mua ärsyttää eniten se, että muut sanoo mitä sä voit olla ja mitä et. Jos tuntee olevansa hetero, bi tai vaikka lesbo, niin ainoa joka sen asian voi määrittää on henkilö itse.

t. Biseksuaali heteroavioliitossa elävä äiti

Vierailija:

Lainaus:

Jos ihminen sanoo olevansa biseksuaali, niin sitten se on. Vaikka se ei esim. olisi koskaan ollut samaa sukupuolta olevan kanssa yhdessä!!!

Ei ole yhtä oikeaa tapaa olla hetero, homo tai bi. Mua ärsyttää eniten se, että muut sanoo mitä sä voit olla ja mitä et. Jos tuntee olevansa hetero, bi tai vaikka lesbo, niin ainoa joka sen asian voi määrittää on henkilö itse.

t. Biseksuaali heteroavioliitossa elävä äiti

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat