Vierailija

Kommentit (18)

Ja pelkäisin kiinnijäämistä, jos olisin liian innokas. Noi on kuulkaa vaikeita tilanteita. Ei se ole niin, että jos on " homo" niin on valmis ihan kaikkien kanssa..!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta se ei hemmetti soikoon muuta sitä, että tunnen vetoa myös naisiin ja olen ennen miestäni yhden kerran seurustellut naisen kanssa. (Salaa.)

Miksei ihmiset tajua, että biseksuaali tuntee vetoa molempiin sukupuoliin. Ja sit kun sitä rakastuu, niin rakastuu ihmiseen, ei sukupuoleen. Se voi silloin olla mies tai nainen.

Minun mielestäni tuollainen teko-biksi haukkuminen on aika älytöntä. Yhtä hyvin voisi sanoa, että joku iki-sinkku on varmaan teko-hetero, kun ei saa miestä hommattua -tai muuta vastaavaa..!

vaikka oliskin seurustellut vain miesten kanssa. Ja sanoihan se Mira Sarille, että on ollut naisen kanssa. Sari kyseli naisten välisestä seksistä ja Mira vastaili. Aika rohkeeta, jos ei olis yhtään totta.

Mäkin näyttäisin feikiltä, jos pussaisin naista... koska olisin niin paineessa! Halua nimittäin olisi, mutta tosi harvassa ne kerrat, kun olen suudellut naista ihan oikeasti.

mukana... heh heh. Silti mieheni ja minä onneksi tiedetään, että olen ihan OIKEA hetero, vaikka en aina saakaan orgasmia enkä aina roiku mieheni kaulassa... hooh.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat