Vierailija

Sivut

Kommentit (48)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eivät ole täynnä itseään. Ja toisekseen juttu on tullut esille ilman esipuheita Laila Snellmannista. Kumpikaan mies ei ole sitä tyyppiä, joka erityisesti innostuisi jostain L.S:n tyyppisesetä naisesta. Ja hauskinta on, että molemmat ovat kieltäytyneet Lailan kutsusta.

Kyllä musta enemmän malliksi olisi kuin hänestä -- mutta sinällänsä en olisi yllättynyt, jos mun selluliitti sääret ei oikein iskisi hänelle.

Hän on niitä harvoja naisia, joiden vetovoimalle ikä ja muutama ylikilo yms. ei tee yhtään mitään.

Vitsit, että täällä on kyllä kateellista sakkia!

outoa että täällä haukutaan kaikki naiset ja ollaan niiiiiin kateellisia. En usko minäkään että Lailan tarttee houtkutella jotain tavallisia, (ei erityisen komeitakaan siis niinkuin ymmärsin ) jätkiä epätoivoisesti mukaansa, ihan kuin se ei oikeesti sais ketään!

Hannele Laurista kiertää tollasia juttuja myös vaikka tietääkseni hän ei ole kiinnostunut edes noista puolta nuoremmista jätkistä.

Mutta monet miehet itse olisivat kyllä tana pystyssä menossa julkkisnaisten perään jos joku vaan huolis, mutta kun eihän ne nyt kaikki surkimukset heillekkään kelpaa sentäs.

Monet itserakkaat jätkät luulee muutenkin että jos sä edes vilkaiset heitä päin, niin se meinaa että heillä on jotain mahiksia päästä vällyn alle, yök miten sikamaista! Nim." Kokemusta on."

Sanoin vain, että paskat ja valitsin elämälleni toisenlaisen tien.

Sanottakoot vielä, että tuolloin 17vuotiaana painoin 49kiloa ja olen 174cm pitkä. Ja mistäköhän olisin ne " ylimääräiset" 5kiloa nipistänyt?

Josta olin kyllä pettynyt,hän on komee ja pitkä mies. Mutta liian kunnollinen ja pitää epämääräisenä sellasia hommia, minkäs teet sitten! ei auttanut vaikka kuinka yrittivät sanoo että hän vois tienata kivasti niillä hommilla.

Mutta itsestäni ei ois kyllä malliksi, liian lyhyt ja nasiena vanha jo niihin hommiin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat