Vierailija

kannattaako laittaa hv? Entä postikulujen ilmoittamatta jättäminen, onko eduksi, vaikka tietäsikin olevan kovahintainen? Entä myyjänä tuoreus, onko 1000 palautteen taso haitaksi (teenkö taas uuden tunnuksen nollatasolta)? ym. ym. Paljastahan salaisuutesi, kaipaan kokemuksen sanaa!?! :)

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siinä vaiheessa kun itse pistän artikkelin myyntiin, en voi tietää millaisessa pakkauksessa sen saan lähtemään ja kuinka paljon se mahdollisesti kustantaa. Kun mulla ei ole kotona kuin henkilövaaka ja mittanauha.

Ja yleensä olen itsekin ostanut siitä huolimatta ettei myyjä ole postimaksuja sentilleen tiennyt. On suunnilleen voinut arvioida haarukan.

Ehkä yksi huuto on jäänyt toteutumatta siksi, että en viitsinyt nyt arpoa, painaako kirja 140g, 250g vai 510g kuoriensa kera. Sitäpaitsi pakkausmateriaalikin kustantaa jotain...

isoja kirjeitä vakuutusyhtiöiltä ja verottajalta ym. , joiden kuoria voi uusiokäyttää. En ikuna maskaisi uusista kuorista myyjänä tai laittaisi sitä huutajan piikkiin, jolloin saisi vastaavan määrän pienempiä huutoja. Olen huomannut, että ostajat osaa yhteenlaskutoimutuksen ja lopullinen tavaran hinta on huuto+kulut. Jos kulut liian suuret, niin huuto sitten pienempi ja se on multa myyjänä pois. Yhteenlaskun tulos on sit se ja sama huutajalle !

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat