Vierailija

Siis jos olettaa, että ovis on ollut kierron 14. pvä. Ja munasolu nyt tietysti ei pääse kiinnittymään, vaan naisella tulee vuoto.

Kommentit (10)

Mulla on ollu kuparikierukka joulukuusta saakka. Vuoto runsasta ja kirto ollut pahimmillaan niin että on ollut viikko taukoa vuodolla.

En mitenkään usko että olen saanut jatkuvasti " keskenmenoja" . Kunhan kierto on sekasin.

Normaalia kuulemma ensimmäisen vuoden, varsinkin jos imettää.

Mulle lääkäri sanoi että aina kun kroppaan laitetaan jotain mitä luoja ei ole sinne nähnyt hyväksi laittaa niin voi tulla ongelmia.. ;)

Jos vuoto haisee niin voi olla tulehdus, jos sattuu niin kierukka voi olla huonosti.. Kuukautisten jälkeen pitäisi aina tarkastaa että tuntee langat.

Kannattaa soittaa vaikka paikkaan jossa kierukka asennettiin jos mikä tahansa ihmetyttää.

Annahan kierrolle aikaa tasaantua.

Mutta lankoja saisit etsiä ahkerasti! Ne tarttee tuntea. Joskus kierukka voi mennä paikoiltaan tai tulla kokonaan pois.

Mää en itsekään aina löydä heti lankoja, kerran väänsin ja käänsin 20 minsaa alapäätä ennenkö löysin toisen!

Jos et löydä lankoja niin pitää mennä lääkäriin tarkistaan tilanne. Mutta etsi rauhassa, ne menee paikasta toiseen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta mulla on kans kierto vähän lyhentyny. Ennen oli 27 päivää janyt on 23-24. Tammikuussa laitoin ja aluksi ei menny paikoilleen joten vuosin hirveästi. Tarkastuksessa laitettiin uusi, vähän erilainen ja sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmaa. Menkatkin kestää 3-4 päivää, kun ennen kesti 7. Jatasoittunut on. Ihanaa elämää kun ei tarvii miettiä noita asioita...:)

Kyselin tuossa jonkun aikaa sitten, että mitäs ihmettä nyt on meneillään, kun oli vain päivä väliä kuukautisten ja liman välillä. Vastaajien mielestä oli kuukautisista johtuvaa tuo lima. Mutta se lima vaan ei ole loppunut vieläkään, vaan on muuttunut vihertäväksi " ovislimaksi" , joksi sitä alunperin epäilinkin. Ovis tuli siis suoraan kuukautisten perään. Katsotaan koska alkaa taas vuoto..

Ootko soittanu tosta lääkäriin? -Mulla on joku fiksaatio et soita lääkäriin, mut parempi sekin.. Olisko tulehdus?

Mun ohjeissa muistaakseni puhutaan että kovasti lisääntynyt valkovuotokin kannattaa tsekata.

Yhdellä kaverilla ne oli kans hukassa ja se kävi kokeiluttamassa ne gynellä - joka sanoi, että riittää kun kerran vuodesssa käy tarkistuttamassa vastaanotolla... No mun gyne taas sanoi, että varsinkin ekojen menkkojen jälkeen olis hyvä tarkistaa.

Jotenkin mua vain ällöttää ronkkia niiden lankojen perässä. Ja olen nyt toukokuun jälkeen käynyt 5 kertaa alapäävaivojen takia gynellä (ensin pillerireseptin takia, sitten virtsatieinfektion vuoksi 2 kertaa, sitten ehkäisyasioista keskustelemassa ja viimein tän kierukan laiton takia... maksaa vain niin sairaasti, ettei nyt olisi sitä rahaa).

Ei tässä mitään kiirettä olekaan kierron tasaantumiselle, vastahan tuo on ollut vajaan kuukauden.

ap

alkoivat nyt kiertopäivänä 21. Yleensä kierto viikon pidempi. Mutta tiedän kyllä, että tämä on ihan tavallista. Kuukautiset eivät tunnu kivuliailta, eivätkä ole sen runsaammat kuin ennenkään. Vuotoa ei ennen menkkoja ole ollut juuri lainkaan.

Lankoja en löydä, en edes heti laiton jälkeen.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat