Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mitä mieltä olette asiasta kun nainen kiehnää karjun kimpussa ja on sen näköinen että pliis pane mua, niin voiko karjua syyttää asiasta ihan näin kovin kuin mitä täällä on syytetty.

sorella nyt vaan olis halunnut heppiä mut ei sitä saanut tällä kertaa!

jos mikaa ei poisteta talosta niin saatte nähdä että kyllä se sorella sen kimpussa on tulevaisuudessakin ja varmaan saa kikuakin ja on varmaan tyytyväinen.

Kommentit (7)

VARSINKIN julkisesti! Ja mieti sitä kun nainen ei ole kostunut miten kipeä pillukin siitä syntyy. Ei kuules kiva niin yhtään. Tykkäisitkö itse jos sua pantais tai vedettäis turpaan kun olisit saamunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ettei RAISKAUS (sitähän se oli, kun toinen oli (?) tiedottomassa tilassa) ole hyväksyttyä EDES silloin, kun nainen on ensin ns. tyrkyttänyt itseään. Kai sen Mikankin olisi pitänyt tuollainen tajuta (aikuinen kun kuitenkin on).

Oikeasti. Se on 30+ nainen, miksi se olis teeskennellyt sammunutta. Eikö se muuten olis voinut sanoa ei? Vai joo? Että siis hänen kannaltaan oli muka jotenkin parempi maata housut puoliperseessä koko kansan säälittävänä? Selittäkää mulle miksi!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat