Seuraa 

Mä päätin aloittaa jo viikonloppupinon, kun kellokin on jo niin paljon.

Päätin tulla näin yöllä myöhään pinoutumaan, ja katselemaan josko jotkut olisi plussanneet :) Itseasiassa kävin jo Sara-Marian ja merihepan tilanteen tsekkaamassa pari päivää sitten, mutta pitkän viestin kirjotettuani se katosi kuin tuhka tuuleen, enkä jaksanut mittään enää sitten turhautumiseltani kirjoittaa. Joten siis nyt on luvassa vuodatusta oikein senkin (plus näiden kaikkien päivien) edestä!

SARA-MARIALLE suurensuuret onnittelut! Vallan ihana uutinen! :) Nyt lähetän jättikassillisen tarrasukkia ja vaaviliimaa! :)) Tais olla tässä kierrossa eduks, ettei kauheesti tullu stressattua?

MERIHEPPA kans! AIMO TUJAUS vauvaliimaa ja onniteluhaleja sinne suuntaan! :)

Mooliakaan en ole vielä ehtinyt onnitella, mutta hän on varmaan jo lähtenyt o-puolelle :) Onnea silti hurjasti! :)

Killalle pidetään täällä peukaloita pystyssä bdbdbd! :) Muillekin piinaajille peukutuksia ja plussatuulia! :)

Pahoitteluni tädin yllättäneille, ainakin Live ja olisko Nuutti ollu? Kyllä se onneksi poiskin osaa lähteä se tättärä.

Mitäs muuta mun piti sanoakaan.... hmmhmm... No, ainakin paljon vilkutuksia kaikille enskoille; saramaria, killa, meriheppa, nellamaija, naksu, peipposka, nuutti, hermione, maitikka, live ja AIVAN KAIKKILLE! :)

Omaa Napaa ).(

Huoh. Mulla oli emättimessä (ei siis ollutkaan hiiva) vaan jokin bakteeriperäinen pöpö. Antibioottikuuri on syöty, joten pöpö on taltutettu. Ainut vaan se, että kuurin aikana piti käyttää kondomia, ja sattuipa myös ovis niille ajoille. Eli taitaapa se ens kierto (viides) ehkä olla otollisempi aika. Muutenki vähän ottaa päähän, kun kuultiin just että yksi tuttava on vahingossa tullut raskaaksi... ja kun täällä ei tulla edes vahingossa. Äh, uskon et stressiä on koulun ja työn takia niin paljon, ettei tää vauvahomma ota tuulta purjeisiin, kerta se stressi olisi vaikuttava tekijä (?).

Ainiin, noihin rohtoihin, joita meriheppa sanoi käyttäneensä (greippimehu,punkku...) ei ainakaan täällä auttanut. Join koko toissakierron greippimehua, viikon oviksen jälkeen punkkua puol lasillista, koko kierron söin multivita special 2+ tabletteja plus foolihappoa sisältäviä tabletteja.... mutta kaipa rohdot vaikuttaa eri ihmisillä eri tavoin.

Rattoisaa viikonloppua kaikille enskattarille! Pupuilu-intoa!

Rakkain yökyöpeli -terveisin, Mary kp16/28

Sivut

Kommentit (22)

Aika hiljaista ollut viikonloppuna, nyt kaikki kirjoittelemaan enemmän!

Mary Rose, harmi että missasitte kierron, tuntuu ärsyttävältä kun joutuu taas odottamaan kuukauden. Itsellänikin kävi niin usein kesän aikana, kun oltiin matkoilla.

Peipposka, pahoittelut tädin johdosta!!

Mooli, onnea! Muistan sinut viime keväästä! Sara-Marialle myös onnittelut!!

Jessica, voikun itsekin jaksaisi joskus leipoa, alkoi tehdä mieli omenapiirakkaa...

Galluppiin, meillä ei ole mitään lemmikkejä, mutta haaveilen kyllä koirasta! Ehkä joskus sitten.

ON: Täällä ei vieläkään menkkoja, kp38.En ole tehnyt testiä tänään, mutta eilen tein negan. En siis odota olevani raskaana, kunhan kuukautiset muuten vain temppuilevat. Onneksi ensi kuussa on gynekologi.

Maitikka ja muut leipomusten ystävät; täältäpä tulee virtuaaliomenapiirakan pala oikein kunnon vaniljajätskilohkareen kera****************** bon appetit!

Ja kerrankin sämpyöistä tuli jotain muuta kuin kuivia kökkäreitä - taika onkin näköjään siinä että jättää taikinan aika löysäksi. Laitoin taikinan joukkoon myös vähän myslirouhetta ja rusinoita, nam nam, kokeilkaas!

Tää leipomis- ja siivousvimma liittyy mulla aina vääjäämättä tädin tuloa ennakoiviin mielenhäiriöihin...

Ja täällä muuten meneillään toinen vinkkulasillinen - onkos ketään kippistämässä linjoilla?

Kyselee jääkiekkoleski Jessis

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Piti kuules sellaista vielä mooli kysästä (ennen kuin siirryt kokonaan tuonne o-puolelle!) että miten säännöllinen kierto sulla oli silloin, kun yrititte luomusti? Niin, ja pahvipää kun olen, mikä teillä olikaan syynä siihen, että luomu ei ottanut tärppiä?

Onnellista o-aikaa nyt kuitenkin sulle Mooli, ja pahoittelut, kun kaivelen näitä vanhoja tietoja sulta. Luonnollisesti sitä itseään hiukan kiinnostaa, mistä nää jutut voi olla kiinni.

Tosin luin jostain (varmaan täältä...) että naisella on keskimäärin 20 prosentin mahdollisuus joka kuu tulla raskaaksi. Jos ottaa huomioon esim. mun lotto-onnen (2 vuotta samalla kupongilla eikä YHTÄÄN voittoa) sanoisin, että mun tärppiprossa on varmaan jotain viis ;)

Jahas, sitten siivoilemaan! morjens.

tassa viela perjantain pulinalinkki:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8407217&p=1&mpage=2&tmode=...

Moi MaryRose o/...onneks sait popon taltutettua...ikavia tollaiset. tsemppia kouluun ja toihin.

Naksulle tervetuloa takaisin ja onnittelut nyt virallisesta valmistumisesta. Vuosipaivaa kai tassa tapauksessa pitais pahoitella. Toivottavasti se sun papassa loydetty juttu saa pian kyytia...oliko silla mitaan tekemista raskautumisen kannalta?

vilkutus kaikille mahtaville enskoille!!!

T: tatia taltuttava Nuutti

mooli on nykyään aikaisin jalkeilla, kun ei tule sidun kanssa niin lotrailtua;=)

Kiitos, MaryRose - hyvä että pöpö talttui ja harmi, että ovis osui juuri " karenssiaikaan" - no, ensi kierrossa sitten bdbdbdbdbdbdbd!

Peipposkalle myötäharmitukset epätoivotun sukulaisenvierailusta - ehkä oli tarkoitettu, että juhlit polttareita kunnolla, alkon säestyksellä!!! ++++pölyä!!!

Naksu, kiva, että oot back! Ihkulta kuulosti teidän reissu - oli unohtanut, että olit lomalla, mut Killa onneks muistutti:=) Viralliset onnittelut valmistumisesta!!! JEEE!! Nytpä sopii sitten nyytinkin tulla:=) Sun on PAKKO tulla mun seuraksi sitten tukkimaan niitä Stockan käytäviä - Ja Killan on kans paree, bdbdbdbdbdbdbdbdbd!! Ai niin, mullakin vähän ongelmia ollut papassa, toiv. sun on iisiä ja hyvälaatusta sorttia! Saamari näiden naisvärkkien kanssa!

Oonalle, Aftikselle ja Jessille vilkutuksia ja +++++++++pölyä oikeen tiheä pilvi!!!

Oon ollu laiska kirjotteleen, kun ollaan puljailtu asuntohommien kanssa. Täytyy myöntää, että hiukan stressiä aiheuttaa, että kuukauden päästä pitää olla kamat kasassa, eikä uutta kotoa vielä ole - joojoo, voihan sitä väliaikaisesti muuttaa johonkin, mut kun olisi niin kiva muuttaa pysyvämpään heti!!!

Mun hemis ei oo vielä lähtenyt vuotelemaan, odotan perjantain kontrollia kovasti. Sitten on 19.10. varattu ihka oikea ultra (np?), johon mieskin tulee mukaan. Kuluis vaan aika nyt nopskaan...

Nuutille moikat rapakon taa!

heippa taas ja iloista lauantaita!!

-mooli

Täällä jo pirteänä sunnuntaita aloittelemassa. Odottelen Jokakodin asuntomarkkinoita ja T.i.l.a-ohjelmaa alkaviksi. Mies makaa krapulassa sängyssä...

G: meillä on kaksi koiraa.

Oma ).( kp 8 menossa, ei mitään ihmettä. Jospa vaikka tässä kierrossa plussan saisin ja ikioman juhannusvauvan...

Haaveileva Keiju

Mary: Harmi ku sattui noi lääkekuurit parhaiden päivien aikoihin. Ahkera oot ollut

Tirxie: Siellä on jännät paikat menossa *bd*

Naksu: Tervetuloa takaisin kotisuomeen :)

Killa: Mikäs siellä on tilanne?

nuutti: pahoittelut tädistä, Mukavaa suomen reissua :)

Peipposka:Ikävä täti ku sinne silleen tunkes

Mooli: toivottavasti teille mieleinen asunto kerkee löytyä ennen muuttoa.

Jessis: Mistä tuota intoa löytyy..

Olotila täällä pysyy normaalina, tosin välillä pahanolon aalto yllättää.. Siivottiin sitten miehen kanssa kämppä tänään, nyt tuntuu hetken ainakin mukavalta. Lauantai-ilta kuluu varmaan täällä kotona saunoessa ja telkkua katellessa. Maanantaina varmaan vois neuvolaan soittaa, kun vaan tietäisin mihin täällä soitan, jos sitten tulis hiukan varmistusta piakkoin että kasvaako tuolla jotain vai ei..

Maryn galluppiin: Meillä asustelee tällä hetkellä tuollainen 6 kk vanha hoffi neiti. Meidän oma energiapakkaus. Vielä tässä totutellaan koiranomistajuuteen, mutta hyvin on toistaiseks sujunu.

[quote]

-Sara-Maria (rv6+2 jos oikein osaan laskea)-

tiesin, rakas Mooli (ent. Booli-), että suhun voi luottaa!! Kippis sille! Ja tietysti sun masulle myös : D

Oikein hyvää yötä jos olit jo menossa unten maille...

Ja tohon lemmikkigalluppin muuten: Meillä ei oo eläimiä kun mies on tosi allerginen. Mä haluaisin kyllä kovasti kissan, nyyyyh.

Keitäs muita paikalla?

Tänään ei tuu edes mitään telkkarista, täytyy varmaan aloittaa joku hyvä kirja.

Sori että häiriköin täällä (ilman mitään järkevää asiaa siis)...

Jessis

Tulin vaan sanomaan heippa! Toivottavasti on paljon plussauutisia kun palaan linjoille parin viikon paasta.

Jee...lisbetilla alkaa yritys taas kyballa parin viikon paasta...ihan varmasti tulee juhannusvauva.

Moolille lykkya unelma asunnon loytamiseen.

peipposka, hienoa etta sun mies on mukana ja valmis tutkimuksiin.

maitikka...joko testasit uudestaan?

plussasadetysta kaikille!

halein: kotiutuva nuutti

Nyt pitää olla nopea, kun on vieraita tulossa. Kaveriperhe tulee käymään, ja heillä on puolivuotias muksu. Voi vitsit, kun jo tiedän että olen kokoajan sen kimpussa... Pitää yrittää olla hiukan korrektimpi ;)

Kiitoksia Mooli vastauksista. Jännää, että sitä voi ihan ilman syytä olla vain niin, että lasta ei luomuna tule. Me keskusteltiin miehen kanssa juuri eilen siitä, että puolivuotis yrittämisen kunniaksi hän käivisi yksityisellä tsekkaamassa simppojen kunnon. Ajattelin ensin, että olisi ottanut sen jotenkin " syytöksenä" , mutta otti tosi hienosti, ja oli valmis menemään. Tosin oli huolissaan tietystikin siitä, ett mitäs jos joku ongelma löytyykin..

Noh iloisempaan asiaan. KÄMPPÄ ON PUUNATTU! Ou jee - ihan siis lattiat pesty ja sitä rataa. On kyllä hyvä fiilis.

jahas - nyt täytyy mennä. Tuun illalla vielä kuikuilemaan. Loistokasta viikonloppua kaikille enskoille!

[color=CD3278]Hiljaista on näemmä täällä ollut, itse en ole ehtinyt paljon edes kurkkimaan, kun menoa on riittänyt koko viikonlopulle.

Piinailuakaan ei pahasti ole ehtinyt miettiä, mikä on varmaan ihan hyvä! Melko normit täti-oireet on eli tissit turvoksissa ja kipeät. Menkkamaiset kivut, joita tossa viikolla oli, on häipyneet. Mahassa nippailuja kuitenkin, mutta niitäpä on ennenkin ollut eikä ole mitään kuitenkaan tarkoittanut, joten en jaksa niistä innostua.

Kp on tänään 27/28-41 ja lämpöjen ym. perusteella luulisin tästä kierrosta tulevan 28-30 päiväisen. Mitään testaamissuunnitelmia ei ole, katellaan sitten ensi viikon lopulla jos ei tätiä kuulu. Tein tossa pari temppua raskautumista edesauttamaan eli eilisellä shoppailureissulla ostin pari mahan kohdalta tiukkaa hametta ja oikein tyköistuvan takin! :)

[b]Naksu[/b]: mihis sä nyt taas jouduit, kun ei oo näkynyt? Joko sait kp:t selville? ;) Hyvää teki varmaan lomailla kyllä näistä kuumeiluhommistakin! En taida onnitella sua tuon vuosipäivän johdosta... Tosi kurjaa ettei teilläkään ole tärpännyt! Mä olin jostain syystä jotenkin ihan varma kun sä aikanaan liityit joukkoon, että sulla sulla tärppää tosi nopeesti. No pieleen meni se intuitio! :(

[b]Mooli[/b]: tsemppiä asunnon metsästykseen! Voi kuvitella kuinka stressaava tilanne toi on... Muuttaminen on musta muutenkin tosi työlästä, saatikka sitten jos joudutte johonkin väliaikaiseen välillä. Muista tulla kertomaan ultrakuulumiset sitten lokakuussa! :) Haleja Mooli-mammalle!

[b]Jessis[/b]: jaahas, siellä yhteys pelaa vaihteeksi hyvin! :) Harmillista, kun kerrankin mä oisin saanut maljannostelukaverin, niin en ookaan itse paikalla! :D Pitäisköhän meidän juhlia sitten tulevia synttäreitä oikein porukalla! ;)

[b]Trixie[/b]: mikä tilanne?! *bd*

[b]Lisbet[/b]: kiva, että kohta pääset taas tositoimiin!

[b]Mary[/b]: no olipa harmillinen pöpö ja varsinkin lääkekuuri! No onneksi se on nyt hoidettu, joten kohti uutta ovista vaan sitten! :)

[b]Peipposka[/b]: pahoittelut tädistä! Kurja eukko!

[b]Maitikka[/b]: sinne pahoittelut negasta ja noista kurjista venyvistä kierroista! :/

Mitähän vielä kirjottais... Missäs esimerkiksi piileskelee [b]Brooke, Oona, Dese, Bianco, Apila ja Aftis[/b]? Kuulumisia ja tilannetiedotuksia?

[color=3A5FCD][b]Elukkagalluppiin[/b]: ei ole elukoita nyt, eikä taida enää tullakaan, kun niistä on kuitenkin se oma vaivansa. Kissaihminen olen kuitenkin henkeen ja vereen ja kanikin on joskus ollut.

[color=CD3278]Ketäs ensi viikolla piinailee mun kanssa? Onko ketään, joka auttaisi pysäyttämään junan tähän Enskapysäkille, että pääsisin minäkin kyytiin?! ;)

Killa

[color=red]Täällä pikku Titi siristelee silmät sikkuralla että mitä muille enskoille kuuluu. Onhan täällä poissa ollessani tapahtunutkin sitä toivottua! Niin että [size=5][b]Onnea Merihepalle ja Sara-Marialle![/b][/size]

En jaksa kommentoida mitään, on niin tööt olo kun oon koko illan istunu koneella ja tehny opinnäytetyötä...

Mutta elukkagalluppiin vastailen, eläinrakas kun olen! Meillä on saksanpaimenkoira ja kaksi kissaa. Ja [b]HUOM![/b] Minunkin mies on allerginen kaikille eläimille, vaan eipä ole tullut omista eläimistä mitään oireita. Johtuisko nyt sitten siitä että kun se jatkuvasti altistuu eläinpölylle, niin kotona olevat lemmikkieläimet ei sit aiheuta sille oireita. Sillä on astmakin ja hoitava lääke päivittäisessä käytössä, mutta ei ole vuosiin tarvinnut kohtauslääkettä. Ainoastaan silloin miehelleni tulee silmien kutina ja punoitus oireita, jos hän on silittänyt lemmikkiä ja hieroo silmiään pesemättä ensin käsiään. Ja jos koira nuolee häntä naamasta, niin naama saattaa alkaa punoittaa. Muita oireita ei ole tullut ja toivottavasti ei ikinä tulekaan! En nimittäin voisi kuvitellakaan eläväni ilman koiraa! Kissoista vielä voisin pakon edessä luopua, mutta koirasta en! Jos esim. tuleva lapsi olisi eläimille allerginen, pitäisin sitten esim. siperian huskyja, joita voi pitää jatkuvasti ulkona. Kokonaan en tule kotieläimistä milloinkaan luopumaan, sillä ne ovat minulle elämäni valo! :) Sekoaisin, jos en pääsisi luontoon ja saisi olla eläinten kanssa. Ne ovat parasta terapiaa minulle, niiden avulla mieleni pysyy virkeänä!

No tulipas sepustukset... Nyt lähden miehuksen viekkuun sohvalle telkkua tuijottamaan ja todennäköisesti sammunkin sinne kuin saunalyhty kun väsyttää niin kovasti!

Mukavaa syksyä kaikille enskoille! En taas tiedä milloin seuraavan kerran ehdin kirjoittelemaan, mutta yritän kiireiltäni ehtiä ainakin teidän kuulumisia välillä katsastamaan, jos en ehdi kirjoitella.

T:Titi-uu (koopeistä ei tietoakaan ja hyvä niin!)[/color]

Piti tulla pikaisesti kuulumisia selaamaan..

Onnea täältä kaikille plussanneille!! Ainakin sara-maria, meriheppa ja mooli vielä kerran. Toivottavasti lisää väkeä hyppää teidän kanssanne o-puolelle.

ON:kp27/27 Ei vielä tätiä näy... rinnat arat... Mut katsellaan voihan se vielä kurvata tänne... TOIVOTTAVASTI EI mut se riski pitää ottaa..

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!!!

Plussasäteitä!!!

Toivottelee Trixie :)

Oltiinpas tiputtu jo kauas näkymättömiin! Porukat on varmaan kaikki ulkoilemassa kun on näin nätti keli (ainakin täällä Turun saaristossa aivan sikahienoa, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, kivaa). Tai tekemässä jotain hyödyllistä kuten Peipposka = siivousta.

Unohdin autuaasti mitä piti kirjoittaa. No Moolille ainakin iso kädenhuiskutus; toivottavasti joku kiva asunto piakkoin löytyisi. Kivempi sitä on sitten alkaa " virallisesti" odottaa, kun ei tarvi stressata mistään muutoista.

Täällä tehdään pari tuntia vielä töitä. Mies lähti katsomaan jääkiekkoa + luonnollisesti sen jälkeen poikien kanssa olusille. Niinpäs ajattelin työrupeaman päätteeksi leipoa - omenapiirakan ja sämpylöitä. Eli näin riehakas ilta Jessiksellä tulossa : ) No, ehkä sitten tuon urakan jälkeen voisin vaikka nautiskella pari lasia punkkua. Mitäs kivaa muilla Enskoilla ohjelmassa näin lauantaina??

Jessis (kp 23/28-32)

Äh ja pöh mikä tylsä aamu. Kun eilen uhoin, että nyt kyllä testaan, niin... Tättäri tuli ja yllätti, kuten aavistinkin, ja täällä mennään kp 1/25-28-31. Eli siis tuli lyhin kierto tähän mennessä 25. Pisinhän on ollut 31.

Noh, eipä tuosta mitään, ainakin saa omissa polttareissa ottaa alkomaholia (jos siis jotain positiivista tästä).

Alavatsa on nyt ihan kamalan kipeä, ja tissien arkuus kokonaan poissa. Eli siis seuraavan kerran, kun rinnat tulevat todella kipeiksi on odotettavaa, että menkat alkavat n 5-6 päivän sisään.

Laskin muuten tässä, että vaikka nyt menikin kesäkuun alun vaavi sivusuun, on mulla vielä mahiksia kesäkuun lopun vaaviin ;)

Siirryn nyt aamupalan tekoon ja täytynee kertoa tuolle miehellekkin, että menkat on alkaneet. Se pettyy kanssa niiiin paljon...

Terveisin, Peipposka

Terveiset sohvalta! Flunssa on jo vähän hellittänyt onneksi, mutta vähän tällainen voimaton olo jäi. Onneksi ei juuri mitään ohjelmaa ole täksi päiväksi, niin että voi ihan hyvällä omatunnolla ottaa rennosti. Vähän kävin kyllä sentään ulkona kävelemässä kun on niin loistava sää! Ihan kesä vieläkin!

Tein tänä aamuna uusintatestin ja siihen tuli tosi vahva viiva =D Ei ihan niin vahva kuin testiviiva, mutta melkein. Eli Hoyt, voisit päivittää minut plussanneeksi sitten kun ehdit! LA olis laskurin mukaan 26.5.2007.

Marylle moikka pitkästä aikaa! Sattuipa kuuri tosi ikävään aikaan! Mutta se viides kierto on varmaan sitten se tärppikierto, niinhän mullakin kävi :) Panostat sitten siihen!

Peipposkalle harmittelut tädin vierailusta! Mutta voit tosiaan nyt sitten ainakin ottaa kaiken irti polttareista! Jotain positiivista ainakin!

Mikäs on Trixien tilanne? Eihän oo tätiä näkynyt??

Gallup: Meillä ei ole mitään lemmikkejä, kun olen itse vähän allerginen. Jos voisin, niin ottaisin varmaan jonkun pienen koiran. Se olis ihan ykkönen.

Ykkösopelle suuret kiitokset tuon raskausviikkolaskennan selvittämisestä! Nyt on päivät toivottavasti sitten oikein.

T: Meriheppa (rv 5+1)

Tultiin juuri iltapäivällä mökkitontilta. Käytiin sielä vähän puita vielä kaatamassa, kun ensi viikolla tulee kaivinkone tien ja mökkien pohjat tekemään. Nyt on sitten ihan naatti olo!

Päivitin sut meriheppa samantien, kun halusin samalla kokeilla onnistuuko se ja ihan samalta lopputulos näytti kuin aiemmin. Ja Sara-Maria:sut päivitän sitten kun haluat eli nou hätä!

Tervehdys vain kaikille muillekin!

Hyvä, kun sait MaryRose " välineet" taas kuntoon, niin pääsette täydellä tohinalla taas eteenpäin!

Naksulle onnittelut valmistumisen johdosta! Itsellä vielä tuoreessa muistissa valmistuminen ja kyllä siinä melkoinen helpotuksen huokaus pääsi!

Peipposkalle lohtuhalit tättärän takia! Voi, kun ei tarvis kenenkään ikinä menkoista kärsiä! Ihan turha lisäharmi naiselle!

Trixie: bdbd!!!!!!!:)

Lisbet: Ihanaa, kun ihan kohta pääset taas tänne seuraamme takaisin!

Killa: Tuuhan nyt heti kertomaan piinailutuntemukset!!! Niin ja ihan tavalliselle gynelle ajan varasin, kun ei täälä meillä päin taida muitakaan olla. Pitää pitää maalaisjärki mukana, kun sinne menen ja onneksi on tän palstailun kautta jo paljon tietous lisääntynyt niin osaa vaatiakin oikeaa hoitoa.

ON: Ei uutta. Tätsyä ei näköpiirissä. Siis jatkan gynen ajan odottelua. Niin ja sen tätsyn saa ihan mielellään tänne taas kerran lähettää!! Oon tainnutkin enemmän tän palstailun aikana sitä tätsyä tänne pyydellä kuin plussaa! Mitäs on näin paska kroppa! ;)

Hoyt kp46

pesin jo hampit (ihan kuin jotain kiinnostais) ja sit pehkuun.

Unohin kanssa vastata kalluppiin - peesaan Jessistä siinä, että mies on allerginen, eikä elukoita sitten muita ole;=) ennen miestä mulla oli koira ja koiran ottaisin heti, jos voisin - rotikan, labbiksen tai tanskan doggin:=) Tai ehkä vehniksen, jos mies joskus myöntyis.

Yötä enskat!

-m (-b)

Hiljainen viikonloppu taitaa olla täällä meillä tytsyillä.. Arvaahan sen, kun koko viikko ollaan ensiksi töissä (molemmat osapuolet), niin haluaahan sitä viettää aikaa oman kullan kainalossa heti kun on mahdollisuus! =) Huomenna epäilen, että on pulinat taas pystyssä viikonlopun edestäkin! =)

Onkos joukossamme piinailijoita?? Ei tainnut plussia tulla tänä viikonloppuna ollenkaan, vai? No, ensi viikonloppuna sitten senkin edestä!! =)

ON: Eli siis mullahan on enään 2 viikkoa jäljellä Marevania jäljellä, joten taashan sitä alkaa seurailemaan niitä " otollisia hetkiä" . Onpa ihanaa, että alkaa taasen yritys 110% =) Toivotaan että meille suotas ensi syksyyn viimeistään oma nyytti! =) Meillehän tulisi 5.10 se 1:n vuoden vauvanhankinta-projekti täyteen, mutta siitä ajasta saa poistaa sen 3 kuukautta, mikä meni Marevan-hoidossa. Eli siis tammi-helmikuussa, jos ei plussaa ole tullut, niin sitten katsomme jatkosta..

Eilen mä siis huomasin ne " kuuluisat kanamuna-limat" , joten mä sitten ihan piruuttani tänään tein ovulaatio testin, ja aika vahva viiva siihen ilmestyi, mutta ei niin vahva ku kontrolliviiva. Joten kai se on ovulaatio ihan ovella.

Pian taas töihin, nyt pyykit kuivumaan ja sitten tosiaan valmistautumaan töihin lähtöön.

Ihanaa SUNNUNTAI-päivän jatkoa teille kaikille! =)

:) Lisbet (kp 16/25-43)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat