Seuraa 

Heippa!

Täällä sitä valvotaan toista yötä peräkkäin. Viime yönä sain niin kovan suonenveto-krampin oikeeeseen pohkeeseen et jäi tavallaan päälle. Mulla oli tänään lääkärikin ja käski syömään magnesiumia. Syöty on ei ainakaan vielä auttani, oon juonu, laittanu hirudoin fortea, pitäny koholla jalkaa ja hieronu. Kaikki kosntti oon kokeillu. Mikään ei auta,nukkua ei pysty kun jalka menee heti kramppiin kun menee makuulle.Pohkeesta varpaisiin asti.

Oon syöny nyt paljon ananasta kun tekee oikein mieli. Jostain luin et nesteenpoistolääkkeetkin saattaa tehä suonenvetoo.Anashan poistaa nestettä. Pitääköhän nyt anaskin jätää väliin.

Tää on aivan kauheeta, hulluks tässä tulee jos ei nukkumaan pysty.

Onko kellään apukeinoja?

Tukisukat haen maanataina ja magnesium ei varmaan vielä auta kun vasta alotin sitä syömään.

Terkuin

Kommentit (4)

Toi on tosi ikävää, itse kärsin myös pohkeen suonenvedosta joka yö esikkoa odottaessani. Minulla suonenvetoon auttoi se, kun suonta alkoi yöllä vetämään niin nousin sängyn reunalle istumaan ja painoin kantapään lattiaan kovaan ja tämän jälkeen koko jalkapohjan, suonenveto loppui siihen samalla sekunnilla. Olin kokeillut kaikkia keinoja aikasemmin, juuri tuota magnesiumin syöntiä, jalan suoristamista ja ylösnostamista yms, mut ainoa mistä on ollut apua, on ollut toi jalan lattiaan painaminen (paina kovaan). Kokeile ihmeessä seuraavan kerran kun saat suonenvedon, toivottavasti auttaa sulla myös:)

Terv. Vuokko

Ihan pakko vastata kun itse kärsin ihan samasta vaivasta!

Eli mulle on nuo vanhemmat suvun naiset antaneet neuvon että kun suonenveto pukkaa päälle niin karkeaa suolaa kielen alle! Itse en ole vielä ehtinyt kokeilemaan kun nyt on muutama yö mennyt ihan hyvin ilman heräilyjä. Mutta kokeilepas tuota!

Ja sitten on neuvottu myös antamaan jaloille kylmä-kuuma suihkuja illalla ennen nukkumaan menoa.

Ehkäpä näistä jotain irtoais.

Ja huomautukseksi sitten että varovasti sen suolan kanssa jos on ongelmia verenpaineen kanssa!

Fiorella rv 30+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Moi!

Juu painoin samanlailla jalkaa muuten olisin kuollut kipuun. Sehän tässä onkin nyt et kipu vaan jatkuu sellasena kovana särkynä koko ajan. Katoin jo veritulppa mahollisuutta ja oireet on kyllä samat. Harmi kun nyt on viikonloppu ei pääse oikein verikokeisiinkaan.

Kokeilen tuota magnesium-jauhetta, kiitos tiedosta.

Onko teillä pohje ollut kipeä ja turvonnu seuraavina päivinä? Nyt on niin kipeä etten oikein kunnolla nilkkuttamatta pysty kävelemään.

t. The_ Kirsikka

Hei!

Haepa apteekista Diasporal -magnesiumia. Ne on jauheena annospusseissa, jotka sekotetaan veteen. Mukavanmakuista ja tehokkaasti imeytyvää. Suonenveto on just magnesiumin puutetta. Mulla ainakin auttaa. Toivottavasti sullekin!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat